Avatar billede sjedb Nybegynder
15. juni 2006 - 09:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udskrift af kontoudtog i C5, hvor der bruges en word skabelon

Er der nogen der har fået det til at virke???

Hos mig skrives brevhoved og saldo oplysninger rigtigt, men posteringerne skrives kun i datofeltet og så oven i hinanden.

Jeg har den rigtige Debkontoudtog.dot fil dvs. datoen på den er 10. 09. 2004.
Avatar billede blacks Mester
15. juni 2006 - 16:12 #1
Har du forsøgt at bruge enten den til UK eller DE? For jeg bruger kontoudtog til word og har ikke nogle problemer overhoved.
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
23. juni 2006 - 08:40 #2
Hej sjedb: Har du prøvet til UK eller DE, virkede det?
Avatar billede sjedb Nybegynder
23. juni 2006 - 10:20 #3
Jeg har prøvet de udenlandske kontoudtog og resultatet er det samme...
Kan i ikke fortælle mig nøjagtig hvordan jeres instillinger er, for det viker da underligt at jeg godt kan udskrive kontoudtog brevhoved men ikke posteringerne.
Avatar billede blacks Mester
23. juni 2006 - 11:41 #4
Hvilken instilling er det lige du efterlyser? Der skal være to linier en BodyTabel med LinieNotat og en med Body og Notat. Instillingen skal kalde 5 kartoteker Notat, Parametre, Modultekst, DebKart og TmpKontoSum
Avatar billede sjedb Nybegynder
23. juni 2006 - 12:48 #5
Hej Blacks

Jeg har stiret som en gal på instillingerne i de 5 kartoteker, men ikke kunne finde hvor det går galt.
Kunne du lave nogle skærmprint af din opsætning, indsætte dem i et word dokument og maile dem til steen@sj-vinduespolering.dk

Når jeg vælger debitor, rapporter kontoudtog ext undrer det mig ligeledes, at der ikke kommer en menu med printer valg frem, burde der ikke det? da jeg i debitor aktioner har sat et flueben i printervalg?
Avatar billede sjedb Nybegynder
27. juni 2006 - 12:30 #6
Hej Blacks
Du har virkelig gjort en ihærdig indsats, så selvom det ikke lykkedes at få det til at virke, så fortjerner du nogle point.
Sende venligst et svar.
Avatar billede sjedb Nybegynder
25. august 2008 - 12:29 #7
Lukker