Avatar billede 3xs Nybegynder
10. juni 2006 - 19:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hentning af titler i iTunes i CDDB

Hvordan får man iTunes til IKKE at hente titler på sange fra CDDB, når man importerer sange fra en CD? Nogle gange er titlerne den foreslår helt forkert, og så er det ret irriterende..
Avatar billede egonspock Seniormester
10. juni 2006 - 19:43 #1
Jeg kan ikke finde den funktion til at slå det fra mere, men hvad med blot at rette fejlene og så sende titlerne til CDDB igen, så der kommer til at stå det rigtige der? det er faktisk sådan at systemet bør fungere :-)
Avatar billede 3xs Nybegynder
10. juni 2006 - 21:21 #2
Nu er det nogle lydbøger jeg har lånt af en ven (hører dem til og fra arbejde :-) ). Så der er 15-20 CD'er i hver, som skal lægges ind... Såå.. Nej :-) Jeg mente også at funktionen tidligere kunne kobles fra, men den funktion er måske fjernet - jeg kan i hvert fald heller ikke finde den.. Den sidste CD jeg kom i, der er titlerne på japansk eller lignende...!!! Irriterende..
Avatar billede egonspock Seniormester
10. juni 2006 - 21:26 #3
Husk at du blot kan vælge alle, så vælg info (æble-i) og accepter at du redigerer alle på en gang, så kan du hurtigt ændre navnene.
Avatar billede 3xs Nybegynder
11. juni 2006 - 07:30 #4
Yes.. Nu er problemet bare, at de sange der er genkendt som en kinesisk plade (eller hvad det nu er..), jo har fået den beskrivelse. Sætter jeg CD'en i igen, så husker den jo cd'en og numrerne. Det ser ud som om, at den så ikke kan finde ud af at holde numrerne i rækkefølgen - hvilket er et problem når man hører lydbog!!! :-)
Avatar billede egonspock Seniormester
11. juni 2006 - 11:40 #5
Så kan du vel blot importere CD'en en gang for alle, og evt. lave en spilleliste med numrene i den korrekte rækkefølge? Derved kan du også nemmere tilgå dem på din iPod, hvis du har sådan en.
Avatar billede 3xs Nybegynder
12. juni 2006 - 08:14 #6
Det er bare lidt svært ar skelne numrerne fra hinanden, når de står på kinesisk.. Især når det er en lydbog..! Og det der roden roden rundt med hver cd, det er en god ide, hvis det bare er et par musik-cd'er, men når der er 2 lydbøger og i alt 35 cd'er... Nej vel.. :-) Jeg har dog den mulighed at koble mit trådløse netværk fra, så kan den jo ikke finde CDDB.. Men så kan man jo ikke bruge nettet..
Avatar billede 3xs Nybegynder
11. september 2006 - 12:49 #7
Spørgsmål afsluttet
Avatar billede 3xs Nybegynder
01. juni 2007 - 08:39 #8
Accepteret svar