Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 13:55 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Hvvordan kan man klage når

Hej jeg vil høre om der er en der ved hvordan man kan anmelde misbrug i sit karma-system når WUSSEN/tøsedrengen -IKKE vedlægger sit nicename.??

Er det bare MIG der KUN syntes det er for dårligt at man ikke kan se modparten som sidder og gemmer sig bag skærmem.

Nogle med nogle gode råd??
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juni 2006 - 14:00 #1
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 14:00 #2
Prøv med "Anmeld misbrug" og giv en forklaring.
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juni 2006 - 14:00 #3
ja. Glem det, tag dig ikke af karma, ignorer det. Når du har fået 50 karmatidlelinger så passer den samlede karmatildeling nok meget godt
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juni 2006 - 14:01 #4
hvis du mener at der er en dobbelt/multi account user så kan du anmelde misbrug
Karmaen er der ikke meget at gøre ved, du kan selvfølgelig forsøge at bede om at fjerne den hvis der reelt er tale om en multiuser som har dobbetkarmaet dig.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 14:05 #5
Uden at vide mere om den konkrete sag tror jeg du får svært ved at få fjernet en tildeling når man ser lidt på dine andre tildelinger.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 14:22 #6
bufferzone´´ du skriver i din tekst at: (Når du har fået 50 karmatidlelinger så passer den samlede karmatildeling nok meget godt). Mener du i og med at jeg selv har gjort mig fortjent til dette og så passer pengene/omtalen.? - Er det sådan jeg skal forstå det svar.?  (efter den sidste karma jeg har fået - DEN GLEMMER JEG DET ALDRIG NOGEN SINDE-´´ det er en HUSKER for livet (sådan er jeg når man pisser på mig, men det finder personen jo nok ud af da jeg har nogle indikatoner der kan give mig et indtryk af hvem personen er da det IKKE er ret mange der kender til mit navn eller hvad jeg har fortaget mig).

Og er det er af mine bekenter så glæder jetg mig til at møde ham (da det er en han´´ retter sagt intetkøn der har dummet sig rigtig godt og gevaldigt, man slipper IKKE ustraffet for sådan noget ihvertfal ikke overfor mig og min omgangskreds. Hvilket jeg ser meget frem til.

mobius6´´ jeg forstår ikke hvad du mener med de ord du skriver jeg har ikke hørt/set dem på nsitet og det er: (hvis du mener at der er en dobbelt/multi account user)- Hvad betyder dette.?

Til backside´´ det tror jeg da fanden at der KUN står negative ting om mig i mit karma-system når enten CoAdmin. eller Admin har fjernet alle de gode derfra hvilket jeg osse har skrevet i en 2. tråd om nogle har opdaget det samme problem, hvilket de havde.

Så der er en der har nogle finger hvor de bestemt IKKE skal være.

Ps:. Gid jeg kuynne men jeg kan desværre IKKE glemme det ISÆR ikke med det der er blevet skrevet.  Men meget modigt nu når personen kender lidt til mig og min omgangskreds må jeg nu sige.  (men det giver på et tidspunkt tilbage slag 180¤

Hej backside´´ TAk for rådet men jeg har prøvet ALT og den tager (Deres LATTERLIGE BILLIGE SYSTEM) KUN imod den hvis man skriver et brugernavn, men det er jo lidt svært når tøsedrengen sidder og gemmer sig.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 14:29 #7
Att. Administrator/indehaver af www.eksperten.dk

Jeg har set i mit karma-system, at jeg bliver generet på det groveste hvilket jeg bestemt IKKE vil hverken finde mig i eller acceptere på nogen måde. Det er til en poilti-anmeldelse hvilket osse er blevet gjort, da jeg NU har fået nok af at blive svinet til på det groveste!

Desuden er jeg  blevet generet i IKKE passende sprogbrug (igen og igen og igen) -hvilket man SKAL overholde, som selv står i Jeres "eget" reglsæt (på eksperten.dk)!  Ellers er det mig der har læst forkert, men det har jeg nu ikke.

Man skal holde tale/skrivemåde i en sober og pæn tone. Og ikke komme med nogle skeldsord/bandeord eller ligende der støder eller krænker andre bruger/mennesker privatliv ect.

I dette tilfælde er jeg blevet antastede 3-4 gange NU, hvilket må have sin ende enn' gang for ALLE, da jeg er ved at være godt træt af det sprogbrug www.ekspert.dk 's bruger skriver i karma-systemet samt i mine spørgsmål.

Og det er paragrafen "KRÆNKELSE AF MIT PERSONLIGE PRIVATLIV I OFFENTLIGT BESKUGELSE"!
-(Og her omtaler jeg bla. den sidstnævnte karma som er givet D. 26/05/2006!

Citat:
Hva´så Leon, kører det for dig, fik du aldrig søgt i fremmedlegionen, siden du ligger her og fucker folks spørgsmål op? 26/5 2006 13:48 [slut].

Den er blevet politianmeldt til ****-politi station, for "Krænkelse af mit privatliv i offenligt beskugelse" og de har hermed taget sagen op, da jeg var nede på ****-politi station her til morgen og aflægge en rapport samt tilføje beviser ifølge scrrenschoots ect.

Jeg er (desværre for Jer) blevet NØD til, at gøre dette, da der åbenbart INTET sker ved det for Jeres side af og det virker/ser heler ikke ud som om der er nogle der er villige til at gøre dette enten CoAdmin Eller Administratoren.
Og her omtaler jeg Indehaveren af websitet/- www.eksperten.dk

Og da brugeren er "Anonym" (hvilket skal/burdes forbydes i mine øjne efetr ALT det fis og ubehøvlet sprogbrug, medmindre man kan se modparten.
For kan du tiltale en person kan du osse vedlægge ens/sit visitkort. (og jeg ved med 100 % sikkerhed at I/- på www.eksperten.dk sagtens kan få systemet til at vise hvem der har givet en karma uanset om den er god eller dårlig i form af brugeren KUN kan give karma til en 2. bruger hvis vedkommen acceptere at vedkommens brugernavn kommer til at stå der som afsenderen..

Samtidig med at brugeren der giver de/den karma ikke kan findes (fra min side af - MEN det kan det KUN fra Jer af, MEN  der sker INTET ved det fra Jeres side af, samt der gøres heller IKKE noget ved det for at STOPPE DET GRISERI på længere sigt´´desværre).
Så den dag det er rettet på dette vil jeg glædeligt betale for et medlemsskab og heller IKKE før.

Og jeg er IKKE den eneste der syntes det om Jeres dårlige opbygget karma-system) Så jeg håber da det er i Jeres interesse at der kommer flere bruger samt medlemmer på Jeres website www.eksperten.dk

Venlig hilsen

Leon/- brugernavn: pillpopper

Ps:. Jeg regner STÆRKT med at der bliver reettet op på problemet hurtigst muligt. (Især se at få slettet den krænkelse jeg har omtalt og derefter give brugeren en karentæne i 7-14 dage for det her er godt nok for meget af det gode.  Og jeg går da heller ikke ud fra at I her på www.eksperten.dk vil acceptere og afinde sig med dette. (det kan jo i sidste ende koste at alle brugerne forsvinder hvis det er den fremgamgsmåde man skal opleve ved at benytte denne website.

Dette er det jeg har skrevet til Indehaveren af dette efter hånden useriøse website/forum i form af de IKKE selv kan overholde Deres egene reglsæt.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 14:31 #8
Ok, har aldrig brugt den funktion, vidste ikke an man skulle skrive brugernavn.

Men jeg vil sige at tonen du ligger for dagen her ikke hjælper meget på sagen. Du truer jo direkte en anden person, alene det burde være nok til en deaktivering af din bruger. Jeg har ikke anmeldt andre brugere, og vil heller ikke starte nu. Men det skulle ikke undre mig ret meget hvis du fik en anmeldelse for det indlæg.(06/06-2006 14:22:36)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juni 2006 - 14:37 #9
pillpopper >> Tænk dig nu lidt om (selv om du er vred)
Nu har du jo kopieret karma'en herind, så nu står den "til evig tid", selv om du senere får held til at få den slettet senere.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 14:40 #10
Hej vejmand 1000 TAK for linket´´ du er sku' en guttermand (men det ved jeg fra en samarbejdspartner;))
Bukker & Takker;))/Hygge:-)
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 14:46 #11
Sig mig en gang, har du politianmeldt en karmatildeling?
Det er en joke, ikk´?
Jeg får helt ondt i maven af grin....håber satme det er en joke det her.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2006 - 15:07 #12
backside.>

læs de andre emner som der er refereret til i hans karma.. du bliver FLAD af grin, og viser hvem det egetnlig er som skal politi anmeldes, hvis det SKAL være på tale :)
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 15:08 #13
Det må jeg gemme til senere, har ikke tid til den slags nu. Men det lyder som noget af en oplevelse.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 17:11 #14
Til backside´´ du får se om det er en joke;) det er IKKE karma-systemet jeg har anmeldt. For det kan man jo ikke det siger jo lidt sig selv´´ ik'!

Jeg har anmeldt selve indlægget, da der er noget i den danske lovgining der referer til det der er blevet skrevet og når hverken CoAdmin. el. Admin. er interseret i at fjerne personfølsomme oplysninger om mig så må jeg selv´´ desværre tage affære.

Ang. de karmaer du siger folk skal læse hvad med om du selv læste alle sammen  (alså indlæg) for så kan du se det ikke giver nogen menning.  Og ISÆR IKKE når der er blevet fjernet 7 posivitive karmaer fra mit system som man naturligvis ikke kan se NU.

Men så er det godt og fornuftigt at der er noget der hedder schreenshots som jeg har taget og der er godt nok flere end 16 stk. karma-indlæg.

Det SAMME siger jeg tiul dig thiazz (husker:)

Men er der nogle der har et problem med dette så syntes jeg da at ihvertfal du backside selv skal anmelde mig hvis du føler for det. Jeg er katolsk kold.

Ps; Hvis det ikke er gået op for Jer endnu så er der MANGE flere bedre P2P-websites som har en bedre tone og der er de osse mere voksende( de fleste der er herinde opfører sig som børn).

Og NEJ det var ikke en JOKE med den anmeldelse. Så grin du bare det er ikke min mave det går ud over´´ Bare HUSK PÅ det er den der ler sidst der ler bedst;). Så kan du tænke lidt over den hvis du vil.

Nåå men sikke en hjælpsomhed man får her på dette spørgsmål (der er vist lige et par stykker der lige skal tage et kig i spejlet og så se hvad de ser:)

Hygge vejmand, og JA jeg viste godt den var der for altid (men lad os nu se,somsagt- *LOL*).
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 17:13 #15
Og er der en der kan vise mig hvor jeg fucker andres spørgsmål op så vis mig linkene for dem må I jo ALLE sammen have set siden den udtaelse fremkommer.?
Jeg afventer!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
06. juni 2006 - 17:34 #16
Jeg venter stadigvæk på dine beskyldninger. Hvor er de spørgsmål som siges jeg fucker op.??

Kom nu med dem isteden for de userøse beskyldninger.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 18:27 #17
Det var nu heller ikke det jeg skrev i en ellers lille og overskuelig kommentar.

Og måske er de positive tildelinger ikke blevet fjernet, men blot ændret af brugere der har skiftet mening.
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 19:51 #18
Er lidt nysgerrig, de personfølsomme oplysninger du henviser til, de er vel fjernet?
Jeg kan i hvert fald ikke se dem. Men det tager ca. 2 min. at finde ud af hvad du hedder, hvad du laver, og hvor du kommer fra. Så hvis det er en hemmelighed skulle du ha tænkt på det et par år tilbage.
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor du vil gøre dig selv så upopulær, eksperten kan faktisk være et hyggeligt sted at være. For ikke at sige ret brugbart når man har et problem.

Og nej, jeg har ikke tænkt mig at anmelde dig, jeg har ikke grund til det. Det er der efterhånden mange andre der har.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2006 - 22:14 #19
Hvis, du gerne vil ha at vi skal fortælle hvilke spørgsmål, du ødelægger, så lad det være det.. Selvom det virkelig ikke kommer dig selv til gavn:

http://www.eksperten.dk/spm/437051 ang. internethastigheds måling, som du ingen anelse har om...

http://www.eksperten.dk/spm/656977 Gør bruger forvirret, og den procedure du fortæller er lige modsat.. og ja helt ud i skoven...

Syntes nu der kun er en her i dette emne, som kan passe ind i dit eget citat:
( de fleste der er herinde opfører sig som børn).
Avatar billede backside Nybegynder
06. juni 2006 - 22:21 #20
Har for øvrigt aldrig før hørt E omtalt som et P2P website. Jeg troede faktisk det havde noget med fildeling at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2006 - 13:40 #21
backside> viser endnu en gang, og bekræfter alt det vrøvl han tidligere har sagt :D
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. juni 2006 - 16:03 #22
Jo jeg ved godt at google er den STØRSTE spion/sladerhank. Det har jeg vist i over 1½ år snart fra en 2. skide god website der er en hel del bedre og bydre på mange flere ting end her.

Men tak for beskeden i karma (du kunne jo bare skrive det herinde isteden for.

Tak for ingen nicknavne det det beviser bare min teori er sandt).
Avatar billede backside Nybegynder
07. juni 2006 - 16:34 #23
Kan stadig ikke forstå at du fortsætter, du har jo åbenbart gjort dig selv rimelig upopulær blandt mange E brugere. Og da du synes at det er så slemt her og meget bedre andre steder, kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke bare afmelder din bruger og holder dig til det andet.
Jeg holder stadig på at E er et godt site, taler man ordentligt og erkender sine fejl, så kommer det en selv tilgode i det lange løb.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. juni 2006 - 17:29 #24
Jeg læste ikke inden jeg skrev det indlæg da jeg ikke rigtig gad at spilde min tid mere med det her.
For det var jo ikke derfor jeg oprettet dette spørgsmål.
Og NEJ jeg gider naturligvis IKKE at spilde min og Jeres tid på gamelt hakkeri´´thiazz (jeg spurgte jo osse selv´´ ik':)

Til backside så har jeg ikke ment at du har sagt jeg fuker folks spørgsmål op hvis det er det du tror for sådan læser jeg dette: Så ved du det.  Og det med at de personfølsomme oplysninger er blevet fjernet har jeg ikke bemærket/set før NU efter jeg har læst du skrev det, men TAK:) for oplysningen.
Jeg kigger ikke såå' tit i det karma system jeg gjorde det kun fordi der er en der headhuntet mig for ca. 1 år siden snart og ville se om han blev ved med at poste negative indlæg.

Og da jeg så så dette blve jeg naturligvis rimligt sur over det, som I vel nok kunne forstå (ahr jeg bemærket)*LOL* Men jeg er da glad på vegne af dem der kan tåle sådan noget jeg vil bare ikke affinde mig med dette.
Og selvom GOOGLE er en STOR sladrehank så er der ingen der ville 100 % kunne præsiserer mig via. den da der er flere med samme navn, sev et musikband.Det er KUN her på sitet og et website mere jeg bruger dette nicknavn på.
Desuden er mit pillpopper nick tilføjet noget i slutningen der er dansk samt noget mere og det er der IKKE enn' af Jer der ved så det er ikke helt sandt med GOOGLE, men meget kan man finde dedt giver jeg dig ret i.

Og JA vejmand man skal passe på selvom man er sur over noget fra en, men det er lidt svært når det sjovt nok er hvergang jeg er kommet til at lave en fejl. Og hvis man kan læse så er jeg en af de få der kan give en undskyldning hvis jeg har sagt noget forkert her på E!

Nåå nu gider jeg ikke skrive mere I må ha' det og MANGE TAK for karma osse den med de 2 samme. he he
Avatar billede backside Nybegynder
07. juni 2006 - 17:57 #25
"Til backside så har jeg ikke ment at du har sagt jeg fuker folks spørgsmål op "

Den forstår jeg ikke.....uddyb venligst.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2006 - 18:02 #26
"Jeg læste ikke inden jeg skrev det indlæg da jeg ikke rigtig gad at spilde min tid mere med det her."

Hvorfor skrev du så hele den ballade dér ?

hehe, ja forstår helelr ikk hvorfor du blir på sitet, hvis alle de andre "P2P" sites er bedre :P
Avatar billede backside Nybegynder
07. juni 2006 - 18:07 #27
"...så det er ikke helt sandt med GOOGLE, men meget kan man finde dedt giver jeg dig ret i"

Hvem taler du til der?
Det er kun dig selv der har nævnt google i denne tråd.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2006 - 22:02 #28
pillpopper, blot til orientering. På under 3 minutter, lykkedes det mig at finde dit fulde navn, din adresse, dit fastnetnummer og dit mobilnummer. Hvad mere skal vi finde? ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. juni 2006 - 22:04 #29
Jeg kender desuden også et andet nick du bruger. Det er svært at blive ungooglable ;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. juni 2006 - 22:59 #30
Hej nanoq hvis du har ALT mine informationer så prøv at ringe mig op nu så kan vi se om du har ret eller link det du beskriver således jeg kan se om det passer for jeg har selv søgt på mit fulde navn og mere til for over 1½ år siden og igen her den 2. dag og der er ikke blevet tilføjet noget om det du påstår om at du kan se mit tlf. nr. (både fastnet og mobil) du må gerne ringe til mig og lægge på hvis du ikke vil tale for det opkald glæder jeg mig da til for jeg har ikke en fastnet tlf: men ring og så skulde det jo værre mig der tager den:-)) Håber ikke du forstyere en fremmed så sent.  Men hvis du skulde ligge inde med de påstående oplysninger så kom endlig med det/de links så ser jeg da gerne på det og om det passer men den påstået fastnet tlf. ringer du jo bare på:)

Pt:  Desuden så skriv det nickname og jeg skal se om det er mit da jeg har 3 ialt og er det det giver jeg dig naturligvis ret.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2006 - 23:34 #31
pillpopper, jeg kan også hurtig s lidt information om dig, det er ikke svært..

selvom jeg ikke ved hva problemet står i det ? :/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juni 2006 - 08:56 #32
pillpopper, navn, adresse og telefonnummer findes her: http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?tid=232146&fid=17

Jeg kan naturligvis ikke se, om du stadig har samme nummer eller om du er flyttet. Men jeg kunne vælge at tjekke dit navn op mod krak eller folkeregisteret. Dog er det klart, at du kan have hemmeligt nummer/adresse. Det ville så kræve lidt mere arbejde at finde adressen, men umuligt er det bestemt ikke :)

På samme side bruger du nicket "Zirus The Virus"

På følgende side, underskriver du dig som Magento:
http://doctor.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=137232

Dit fulde navn, fandt jeg via denne side: http://www.eksperten.dk/spm/603464

Skal jeg finde mere? ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2006 - 11:26 #33
haha nanoq :)

Der er også sjov læsning på de andre sites han er på :) men ja, det du finder dér er ikke særlig svært at google sig til :P
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juni 2006 - 20:07 #34
I guder, det her er underholdning på højeste plan.*GMH*
Avatar billede tafkab Nybegynder
08. juni 2006 - 21:25 #35
Ja jeg takker også for underholdningen :-)
08. juni 2006 - 21:30 #36
Ku' ikk' la' vær: http://www.kinagrill.dk/ ?
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2006 - 23:04 #37
haha dr1 :) havde set den før, men havde ikke lagt mærke til bivirkningen:

Hallucination a pia kjærsgaard nøgen! :D

eeewww..
Avatar billede jojulha Nybegynder
08. juni 2006 - 23:45 #38
nanoq>> Citat:"Skal jeg finde mere? ;)"

Ja du har fundet meget, men helt godt er det jo ikke, eftersom pillpopper jo bringer et citat der omtaler fremmedlegionen. Men skulle vi dog ikke se om vi kunne følge sporet baglæns?
Google...google...jo sandelig!!!
http://www.bgnett.no/~halland/gjestebok/luft.htm
Her kan det bedst betale sig at søge på siden efter pillpoppers rigtige navn, som jeg naturligvis ikke vil bringe her da det strider mod paragrafen "KRÆNKELSE AF MIT PERSONLIGE PRIVATLIV I OFFENTLIGT BESKUGELSE"
Pillpopper, nu håber jeg blot at du og "din omgangskreds" ikke slår nogen uskyldige til lirekassemand, eftersom det ser ud til at du selv har bidraget med alle oplysninger, der står i den karma.
Avatar billede backside Nybegynder
09. juni 2006 - 00:07 #39
Efter at have fundet ud af at pillpopper slår sine folder på bla. h**p://www.alaikal.com/net/ undre det mig ikke at et forum jeg havde var fyldt med "HACKED FOR ISLAM" da denne tråd var godt igang.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. juni 2006 - 00:16 #40
jojulha´´ er du begyndt at blive personlig headhunter eller er det bare for at komme med på vogen du skal til at gå lidt over stregen end den er.? Og pas på du ikke kommer til at skrive noget du selv fortryder for ting kan åbenbart læses på flere måder:)

Sjovt nok så er det da meget intersandt med de links. men prøv igen, jeg tror i din fortivelse og iretations moment over mit indlæg at du har overset noget (nu når du går så grundigt til værks.
Har du stadigvæk ike bemærket at jeg kun har nicket pillpopper her på sitet og Pillpopper (samt nogle bogstaver og mere til efterfulgt, samt et sidste nick som jeg benytter mig af.
Men jeg må da sige mange tak for oplysningen med hardwareonline.dk for den side kendte jeg ikke;)

Desuden thiazz så er jeg mere end 10 år ældre:-) til din orentering. Og m.h.t det link med søg på mit rigtige navn,!  Hvor gør du det henne for det kunne da værre meget intersandt at se så hvis du lige vil poste det ind som det sidste vil jeg da blive glad for jeg kan desværre ikke se mig selv derinde ngen steder.

Jeg svarer ikke mere på det her da "jojulha" har en point i hans sætning;)

Lukket herefter dette indlæg fra min side af.

Ps:. Nu når I alle sammen som har givet karma og ændret den igen hvad med så lige at være sin mand/dame og vedlægge sit brugernavn samt et link så folk virkelig kan begynde at tage dette system alvorligt for jeg tror ikke det bliver bedre nogen sinde og jeg selkv gider ikke bruge min tid på det børne pjat da jeg ser personen som han/hun er nu her.

Ower and out for ever.

Men forsat god aften til Jer alle og held og lykke med grinnene. som man jo siger: Den der ler' sidst ler bedst.
Jeg har stadigvæk ikke modtaget et opkald ikke fordi jeg vil råbe af personen men bare fordi at bevise det modsatte )desuden ejere jeg ikke en tlf. i mit eget navn).
Og ja mit fornavn er
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. juni 2006 - 00:18 #41
Det med 10 år ældre går jeg ud fra man selv kan tænke at det er ud fra den alder I tror/du tror jeg er i.
Bare en tilføjelse så der ikke er en misforståelse med den lille sætning for I er jo hurtige til at læse forkert:)
Somsagt så er det slut herfra og liukket!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. juni 2006 - 00:51 #42
Backside det website er første gang jeg ser jeg er slet ikke bekendt med den og har da osse kigget efter mig selv derinde og jeg kan godt nok ike finde frem til mig så hvis du kan komme med det firekte link fra den website du linket til ://www.alaikal.com/net vil jeg da sætte pris på det og se om jeg endlig kan få bekræftet det med mine nickname især (pillpopper med småt).
Avatar billede backside Nybegynder
09. juni 2006 - 01:00 #43
"Jeg læste ikke inden jeg skrev det indlæg da jeg ikke rigtig gad at spilde min tid mere med det her."
"Ower and out for ever."
"Somsagt så er det slut herfra og liukket"
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. juni 2006 - 12:22 #44
np. Jeg kan se du har fået/modtaget en dårlig karma og efetr den dato går jeg ud fra at det er fra dette sprøgsmål, men jeg vil blot sige at jeg ikke har sat den ind da jeg ikke gider at spilde min tid med det pjat og det har jo heller ikke været nødvendigt.
For som jeg ser det er der vel osse plasds til en STOR uenighed og diskution. Eller jeg tager måske fejl om man må det her på eksperten.

Som jeg kan forstå den skriftlige bemærkning i dette laange så LUKKET:) Herfra eksperten.dk!
god soldag til alle:)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juni 2006 - 13:04 #45
Hvorfor skriver du det, hvis du ikke gider spilde din tid på det? :)
Avatar billede backside Nybegynder
09. juni 2006 - 13:16 #46
pillpopper, det er ok at tage fejl, også på E. Problemet er hvis man ikke vil indrømme det.

Og hvem snakker du til ang. dårlig karma?
Avatar billede fromsej Praktikant
09. juni 2006 - 17:02 #47
09/06-2006 00:16:03 >> som man jo siger: Den der ler' sidst ler bedst. <<
Ikke altid, i nogle tilfælde er det ham der ikke har forstået joken.

Man kan så se at du ikke har ændret dig en tøddel siden:
http://www.eksperten.dk/spm/656977#rid5864253
Som jeg stadig står ved!
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2006 - 18:54 #48
Tudefjæs !!!
Tak for karma, nej jeg TROR ikke at jeg er klogerer (bemærk det hedder klogere) end andre, heller ikke end dig, i dit tilfælde VED jeg at jeg er.*GMH*

Du er ganske enkelt dummere end nr. to hul i en spand, og jeg venter stadig på at du forklarer mig hvordan Spybot virker, som du engang lovede.*LOL*

Nej, mit nick er af en ganske anden grund, det kan i andre læse her, Pillpopper vil alligevel ikke fatte det, så lad være med at spilde din tid på det.
http://www.ebruger.dk/e/profil.asp?bruger=Fromsej

Denne karma udløser dette indlæg, hvis nogen skulle være i tvivl.

>> Du tror simpelhen DU er såå MEGET KLOGERER og from (sikkert derfor dette nick) end ALLE andre mennesker og du har ALTID ret uanset hvad. Hvad med at lade være at beskylde andre for at svine folk til samt tage din ENGELHAT på hvergang du skal blande dig i noget du ikke har med at gøre. Har du prøvet at tænke lidt over den. [God ide for dig] fromse *LOL*! <<
Avatar billede backside Nybegynder
22. juni 2006 - 20:26 #49
Har også fået en dårlig karma, en tom en. Hvem mon har tildelt den??  :-)