Avatar billede lch Nybegynder
04. juni 2006 - 13:01 Der er 1 løsning

Billedscript med tilhørende tekst til billederne

Hejsa.

Håber mit spm er havnet i den rigtige kategori...:-)

Jeg har nu ledt højt og lavt efter et billedscript som passer til hvad jeg har forestillet mig, men uden held. Faldt så pludselig over denne side http://www.denblaagaard.com/ og det var jo lige sådan jeg gerne ville kunne vise mine billeder.

Er der nogen som ved om der ligger et færdigt (php)script som opfylder mine krav og som er nemt at gå til?

Det der er vigtigt for mig er at der skal kunne knyttes tilhørende tekst til hvert billede og at forstørrelsen af hvert enkelt billede kommer frem på samme side så man ikke skal flyve frem og tilbage.

Her kan man se hvilket billedscprit jeg har brugt indtil videre http://www.lizhansen.dk/aquatest/gallery/ og jeg synes det er nemt at bruge men ville dog heller have noget i stil med det andet jeg har fundet frem til.

Håber der er nogen der kan hjælpe...:-)

med venlig hilsen
Liz
Avatar billede lch Nybegynder
18. august 2010 - 16:44 #1
Lukker