Avatar billede nisbeth Nybegynder
02. juni 2006 - 08:45 Der er 3 kommentarer

Iparigrafika animation

kan man i iparigrafika indsætte et actionScript der kan få siderne til at bladre automatisk så filen kører som en animation / præsentation.

En af de ting der er vigtigt er at man kan definere det tempo der skal bladres med
Avatar billede kragekjaer Praktikant
02. juni 2006 - 11:37 #1
Det kan man godt.

http://www.kragekjaer.dk/digi/netto

Har dog ikke benyttet iparigrafika (min er meget bedre, da man dynamisk kan sætte sider ind), men princippet er det samme, du skal ha en mc til at simulere musen. En længere historie.... Og uden for points.
Avatar billede mobius6 Juniormester
02. juni 2006 - 13:52 #2
ja det kan man godt, også med AS, men med den måde du håndterer dine spørgsmål og den hjælp du får privat såvel som her på E, kommer der ikke mere herfra. (punktum)
Avatar billede nisbeth Nybegynder
02. juni 2006 - 14:28 #3
Den må du hellere lige uddybe - jeg har lidt svært ved at se hvad det er der har stødt dig !