Avatar billede martinh Nybegynder
31. maj 2006 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hitman bloodmoney kan ikke køre optimalt

Jeg har En maskine med følgende stats.
3100+ barton
1024 mb ram(400mhz)
6600gt
200gb maxtor

Maskinen kører perfekt og er meget stabil!!
Men når jeg spiller visse spil eks. Hitman bloodmoney, heroes 5 i hitman Hakker det(jævnt)... Så kunne man godt tro at det var graffikkortet der var flaskehalsen :) men det sjove er at det bliver ikke bedre ved at sætte opløsningen eller detaljer ned, der er Lige meget lacking i de forskellige opløsninger og detaljer.
Heroes5 Bliver den ved efter man har spillet 5-90 min at genstarte spontant dvs. ikke efter at trykke på nogen bestemt knap.

Jeg har gjort følgende:
Blæst computeren, alle drivere er de nyeste, Updateret bios, langt herose et andet sted på haddisken(mht. bad blocks), skiftet lydkort.

Mistanke: Har en idé om at strømforsyningen er for lille, men kan ikke rigtigt får det til at hænge sammen med de problemer jeg har.

På forhånd tak!!!
Avatar billede lester_dk Nybegynder
31. maj 2006 - 13:22 #1
Strømforsyning kan meget vel være problemet ja.. hvis ikke den kan levere den mængde der er nødvendig vil du kunne opleve spontane genstart, det kan dog også være grafikkortet der ikke kan holde sig selv kølig nok... du beskriver det sker efter en smule tid med spil... hvilket måske kan tale for varme-problemet.

Du skulle kunne se temperaturen på grafik-kort via dets kontrolpanel....

havde selv samme problem på et tidspunkt.. viste sig at blæseren på kortet havde revet sig selv i smader... kunne bruge den i måske 5-10 minutter i et spil.. så frøs eller genstartede pc'en.
Avatar billede nva Praktikant
31. maj 2006 - 14:02 #2
Du kan også prøve at teste dine ram og se om de er iorden www.memtest86.com
Avatar billede martinh Nybegynder
01. juni 2006 - 04:10 #3
Hej så er jeg her det er ikke ram det er ikke strømforsyningen.
Hitman Bloodmoney hakker fordi fastwrite ikke var slået til...
Avatar billede nva Praktikant
01. juni 2006 - 07:49 #4
Så lægger du bare selv et svar og accepterer det, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede martinh Nybegynder
26. marts 2007 - 11:28 #5
Tak