Avatar billede beepopper Nybegynder
29. maj 2006 - 16:38 Der er 4 kommentarer

Java crasher WinXP

Hver gang jeg har haft java kørende enten ved java-applet i en browser, en alm. applikation eller settings for java i kontrolpanelet genstarter computeren når jeg lukker vinduet (browseren eller den applikation jeg måtte køre).
Har prøvet at afinstallere java. Det resulterer også i en genstart. Har forsøgt at anvende andre versioner end den nyeste men med samme resultat.
Har nogen et bud på hvad der kan være galt?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
29. maj 2006 - 17:28 #1
Er det Suns java vi taler om?
Avatar billede beepopper Nybegynder
29. maj 2006 - 18:26 #2
Jeps. Og det er vel nærmest noget runtime environment der køres på maskinen???
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
29. maj 2006 - 19:59 #3
Lyder ret mærkeligt. Har du scannet din computer for snavs?
Avatar billede beepopper Nybegynder
29. maj 2006 - 22:28 #4
Ja, der skulle ikke være noget at komme efter.