Avatar billede sinister Nybegynder
29. maj 2006 - 12:26 Der er 4 kommentarer

Cyklisk redundanscheck! Problemer med at overføre og køre filer

Jeg har konstante problemer med fejlmeldinger omkring cyklisk redundanscheck på min Acer laptop.
Jeg kan sagtens installere programmer, det er med det samme, at jeg forsøger at overføre filer fra et drev til et andet (samme HD), forsøger at brænde en CD eller overføre til USB. Jeg kan overføre få filer af gangen, men aldrig store mængder og større filer kan sjældent overføres.

Jeg har prøvet at køre en restore, men problemet opstår igen.
Nu har jeg så brugt min kærestes bærbare til at skrive hovedopgave på, den er så begyndt at vise den samme fejlmelding - jeg mistænker et managerspil, jeg har haft installeret på begge.

Er der andet et gøre, end at købe nyt hardware???
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2006 - 12:35 #1
Avatar billede nva Praktikant
29. maj 2006 - 13:45 #2
Hvis du har mulighed for at installere forfra ville jeg give den en gang killdisk. Jeg kan ikke forestille mig at du behøver nyt hardware.
Avatar billede nesdunk Nybegynder
29. maj 2006 - 19:49 #3
Defekt harddisk!!
Har lige haft en kundens comp forbi mig på arbejde, med nøjagtig samme fejl. Det eneste der hjalp var en ny harddisk ...

/Nesdunk
Avatar billede nva Praktikant
30. maj 2006 - 09:10 #4
Lyder mærkeligt hvis alle harddiske pludselig går i stykker for sinister - men lad os få lidt response.