Avatar billede kagearm83 Nybegynder
28. maj 2006 - 12:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brændning af .img fil

Hey allesammen jeg har en fil til at ligge som *.img det ser ud til at mit billedprogram tager den til sig som et billede, men det skulle meget gerne være en dvd skive, men jeg kan ikke lige finde noget at brænde den med, jeg har prøvet i nero men den kan ikke finde den hvad gør jeg ???

/kagearm
Avatar billede uffesteenberg Novice
28. maj 2006 - 12:46 #1
Nero burde kunne gøre det uden problem.. Jeg har Nero 7, går ind i StartSmart, vælger "DVD" for oven, "Back-up" og så "Brænd image til disk"... (--> Nero Express)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
30. maj 2006 - 16:47 #2
omdøb filen til .iso
åbn den derefter i nero og det burde køre derudaf :)
Avatar billede kagearm83 Nybegynder
30. maj 2006 - 21:11 #3
hvordan fanden accepterer jeg et svar "uffesteenberg" s svar virkede for mig med det samme, jeg skulle bare have opdateret min nero, men jeg kan ikke finde nogle steder hvor der står accepter svar eller afvis svar hvor befinder det sig sådan at jeg kan få givet de point ud

/kagearm
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. maj 2006 - 21:14 #4
Kan du først når du får "svar".... som regel starter folk med en "kommentar" og så lægger de svar, når du har fundet en løsning ;-)
Avatar billede kagearm83 Nybegynder
30. maj 2006 - 21:27 #5
ok og tak alligevel
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. maj 2006 - 21:30 #6
Selv tak du ;-)
Avatar billede kick Nybegynder
30. maj 2006 - 21:36 #7
Jeg bruger selv ImgBurn og virker hver gang,og der er skam Gratis
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. maj 2006 - 21:38 #8
Jeps... der er mange måder at gøre det på..