Avatar billede rambuk Nybegynder
27. maj 2006 - 00:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vil du lave ?

Hej. Jeg sidder og har ikke en dyt forstand på php og alt sådan noget. Derfor tænkte jeg om der ikke var en som vil lave et debat forum for mig til min hjemmeside www.vejratse.dk. Det må gerne ligne lidt ala den på http://www.harmony-lobell.dk/phpBB2/

Man kan fange mig på MSN messenger: ande_mikkelsen@hotmail.com for yderlige informationer, eller bare skrive her :)

Mvh. Anders Mikkelsen
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. maj 2006 - 00:57 #1
Det er ganske enkelt at implementere phpbb og gøre det personligt. Jeg kan godt fikse det for dig hvis du da er interesseret i at bruge phpbb.

Vh
Avatar billede rambuk Nybegynder
27. maj 2006 - 01:00 #2
Hejsa.
Jeg har prøvet at installere sådan et phpbb før, men jeg fandt aldrig ud af det. Jeg vil være meget glad for hvis du vil kunne fikse sådan et for mig, og måske sige hvor jeg finder noget om phpbb.

Mvh. Anders Mikkelsen
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. maj 2006 - 16:49 #3
Du kan finde phpbbs side her:

http://www.phpbb.com/

Angående installation så kræver det at du giver mig adgang til ftp, og phpmyadmin på dit domæne. Jeg sender lige en mail til dig..

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. maj 2006 - 16:06 #4
Svar ;)
Avatar billede rambuk Nybegynder
28. maj 2006 - 22:30 #5
Mange tak for hjælpen.
Hvis der er noget så skrives vi ved :-)

Lukker og slukker
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. maj 2006 - 23:00 #6
Klart klart.. du skriver bare.