Avatar billede newcoder Nybegynder
26. maj 2006 - 14:34 Der er 1 løsning

Edit funktion til formular

Hej Eksperter,

Jeg er igang med at lave en hjemmeside for min morfar der udbyder bridge-rejser.
Han hjemmeside er bygget på CMS'et WebsiteBaker (websitebaker.org) og er super godt til ham.

På siden kan man tilmelde sig disse rejser via en formular. Da datoer og rejsemål ændrer sig fra måned til anden, skal han have mulighed for selv at ændrer i disse dropdowns samt checkboxe, via sin browser.

Se eksempel:
http://www.bridge-rejser.dk/cms/tilmelding.html

Altså skal jeg bruge en lille administration til at ændre i disse formularer. - Da jeg ikke aner hvordan jeg skal løse dette, har jeg oprettet denne tråd i håb om at nogen kan hjælpe mig.
Jeg vil helst undgå betaling hvis muligt, men hvis nogen kun vil lave det mod betaling finder vi ud af dette.

På forhånd tak!
Avatar billede newcoder Nybegynder
01. juni 2006 - 16:13 #1
det er der åbenbart ingen der kan hjælpe med?