Avatar billede barry Nybegynder
26. maj 2006 - 10:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner man en opgaverude?

Hejsa. Har siddet og rodet lidt med word og f.eks. på dette link: http://www.pcworld.dk/art/7204?page=20 kan man ude i højre side se en opgaverude, som jeg egentlig syntes er meget behagelig at have, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor dælen den skal aktiveres henne. Når man søger i words eget hjælp, findes ordet slet ikke... Hvad gør jeg?

Det er office 2000 pakken jeg har.
26. maj 2006 - 10:24 #1
Word 2000 har ikke denne opgaverude. Den er først indfårt fra Word XP.

Så enten må du opgradere eller undvære opgaveruden.

Til gengæld kan jeg fortælle dig, at det ikke kun er lykke at have denne opgaverude. Den har besværliggjort mange opgaver i Word.
Avatar billede barry Nybegynder
26. maj 2006 - 10:25 #2
Okay, nå ja, så er det jo klart. Men der er ikke noget der ligner det på nogle måde? Der er nogle funktioner der er dejlige at have...
26. maj 2006 - 10:32 #3
Langt de fleste af funktionerne (hvis ikke alle) har du også i Word 2000 - her får du dem bare præsenteret i en dialogboks i stedet.
Avatar billede barry Nybegynder
26. maj 2006 - 10:33 #4
Nemlig. Og det var det jeg var træt af.. Nå, men ud og købe en gang xp så!
Takker
26. maj 2006 - 10:39 #5
Word 2003 hedder den nyeste version, der selvfølgelig også har opgaveruden.