Avatar billede tommy Nybegynder
16. november 1999 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Edit i URL'en

Er der en funktion eller sådanne noget der gør at man kan editere i Adresse feltet i en browser ?
Avatar billede jumper Nybegynder
16. november 1999 - 10:50 #1
Nej, det er 100% umuligt!

Adresse feltet kan kun vise den adresse du er inde på, du kan ikke snyde den til at vise noget andet.

/Thor
Avatar billede tommy Nybegynder
16. november 1999 - 10:52 #2
ok, et rengede jeg endligt heller ikke med, det ville give en masse sjove muligheder ....Øvvvv
Avatar billede jumper Nybegynder
16. november 1999 - 11:15 #3
Men du kan da lave et frameset på www.hjemmeside.dk (eller hvad din side hedder) med 2 frames, 1 på 0 pixels og den anden på 100%

Når du så skifter side i den anden frame, vil der stadig stå www.hjemmeside.dk i Adresse feltet.

De fleste hjemmesider tjekker efterhånden efter om de er inde i et frameset, men hvis ikke kan du godt gøre tricket.

/Thor