Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2006 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ren desigen

Hej jeg er ved at start et hosting firma og har valgt at lave et desigen i paint(ved godt det ikke er et godt program) som jeg geren vil have det til at se ud. Mit problem er nu at jeg ikke kan Paint Shop Pro eller ander gode programmer. og vil her høre om der er en der kan hjælpe mig med at få den lave i det. samt lave den om så den kan bruger på min hjemmeside.

Desigen : http://www.host4you.dk/1.jpg

Jeg vil geren give lidt pengen for at få det lave hvis det er.
Avatar billede dkshero Nybegynder
23. maj 2006 - 17:44 #1
hej du kan kontakte mig på mads@kreo.dk
jeg er frisk på opgaven den bliver leveret i det fil format som du ønsker og evt. kodet i html

mvh.
Mads Rasmussen
Webdesigner / Programmør
Avatar billede flashnoob Nybegynder
23. maj 2006 - 19:29 #2
Webiis, er logoet der skal bruges det du har på det design du linker til, eller er du ved at få lavet et andet (Hvis du har fået lavet dit logo, så husk at lukke dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/708098 ;) )
Avatar billede e_w Nybegynder
23. maj 2006 - 19:59 #3
hej kan jeg godt fikse for dig:

mail: williamengbjerg@hotmail.com
msn: williamengbjerg@hotmail.com

mvh. e_w
Avatar billede andre_h Nybegynder
24. maj 2006 - 16:44 #4
Jeg kan levere et komplet design inkl. evt. adminsystem (CMS), og ellers kodet i html.
Du er velkommen til at kontakte mig på msn: safari57@hotmail.com, eller mail: Andre_h@ofir.dk for referencer m.m.

- mvh André
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 17:08 #5
andere_h > jeg kan ikke se hvad jeg skal med dit cms system. da vi har de krav til vores hosting system at vi skal kun rette i alt, samt at der er en del koder bag ved som jeg nok ikke få lov til at afvikle i dit cms system. der for er vi igang med selv at bygge vores ejet op.

takker men har funde en anden der kan lave det.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 17:08 #6
Lukket
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 17:08 #7
Lukket