Avatar billede ployd Nybegynder
23. maj 2006 - 12:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er det nødvendigt med et telefon abonnement

En af mine venner mener ikke at det er muligt for ham at få internet, idet han kun har telefonstik, men ingen abonnement. Er det korrekt ?
Avatar billede phpn00b Nybegynder
23. maj 2006 - 12:30 #1
Det vil jeg ikke mene. StofaNet mener jeg ikke køre over telefon stik, men antenne stik (Som bliver installeret ved køb af StofaNet).
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2006 - 12:33 #2
Det kan man godt, det er ikke længere nødvendigt med fasttelefon
abbonnement for at få internet
Avatar billede ployd Nybegynder
23. maj 2006 - 12:35 #3
tak det vil jeg lade gå videre...
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. maj 2006 - 12:35 #4
jo han kan sagtens få internet selvom han ikke har abonnoment ved et teleselskab... ex stofa som phpn00b skriver, de køre over antennekablet, men ellers ved jeg cybercity tar 300 kr. for at åbne et telefonlinjen så man kan køre ADSL derover...

Men så kan der spille andre faktore ind som ex. længden fra nærmeste central, så det kan være han højst kan køre et 56k modem hvis han bor helt ude for land og ret ;)

www.stofanet.dk
www.cybercity.dk
Avatar billede ployd Nybegynder
23. maj 2006 - 12:37 #5
takker...!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2006 - 12:46 #6
Avatar billede ployd Nybegynder
23. maj 2006 - 12:51 #7
Med produktet TDC Basislinje er det muligt at få Bredbånd uden samtidig at have Fastnet. Betalingen for Basislinjen dækker udgifter til drift og vedligeholdelse af den fysiske forbindelse mellem kunden og centralen.

Basislinjen koster 40 kr. pr. måned. Ønsker du bredbånd, skal du betale bredbåndsabonnement plus TDC Basislinje. Du skal dog være opmærksom på, at du med TDC Basislinje ikke kan foretage eller modtage telefonsamtaler. Med en Basislinje kan du ikke følge dit Bredbåndsforbrug i TDC Selvbetjening.

Vælger du bredbåndstelefoni, er udgiften til basislinjen inkluderet i telefonabonnementet.

tak for det, Vejmand!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2006 - 12:54 #8
Velbekomme.  :-)
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. maj 2006 - 21:53 #9
takker...