Avatar billede david-b Nybegynder
22. maj 2006 - 22:48 Der er 6 kommentarer

"Template" Feedback

Hey, har lavet det her "template" for et par dage siden. Ikke helt færdigt, men kunne være i kunne hjælpe med farver mm.

I skal ikke tage jer af teksten, der kommer til at stå noget helt andet på et senere tidspunkt. For nok også brug for hjælp til nogle knapper, da jeg ikke har helt styr på Dreamweaver endnu.

Men, i skal ikke holde jer tilbage :)

Hilsen David.
Avatar billede david-b Nybegynder
22. maj 2006 - 22:49 #1
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
22. maj 2006 - 22:50 #2
Jeg tror vi holder os tilbage.. indtil du altså poster et link.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
22. maj 2006 - 22:51 #3
mm. der var ikke så meget. Det er rimelig kedelig, og din grå er alt for mørk. Prøv at undgå at være så "klassisk" i at lave et stilrent design, og være mere innovativ. Lige nu ligner det bare en HTML table med et billede i, hvilket ikke er særlig orginalt.

Banneret er dog rimelig sejt.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
22. maj 2006 - 22:53 #4
Eventuelt prøv at lave det som fullscreen løsning inc. html, og så reverse farverne, aka. her på eksperten så content området er hvidt, og baggrunden sølv.

Men det er bedre at vi venter med at give feedback til du har et fuldt design. Husk at tilføje tekst, www.lipsum.org er et godt side for dummy tekst.
Avatar billede david-b Nybegynder
22. maj 2006 - 22:59 #5
Takker for det hurtige respons :) Og ja, kan godt se hvad du mener, men det er heller ikke helt færdigt. Men vil prøve at lege med noget dummy tekst og farverne så. Så kommer der noget nyt fra mig om 2-3 dage. Og kan også lige se hvad andre syntes.

Men tak, so far tdafoobar.
Avatar billede mclemens Nybegynder
22. maj 2006 - 23:07 #6
M.h.t. banneret så: Ideen med en god it-løsning og en person der hamrer hovedet ind i væggen, den er lidt skæv - ironisk nok og sej nok selvfølgelig ... måske føler jeg blot, at den mangler teksten her nedenunder de to andre linjer : "Can't afford quality then go for the worst..." - eller noget i den stil :/

Smart Simple Secure i bunden og en professor terning - alle kan selvfølgelig håndtere en professor terning, og med øvelse kan man løse den hurtigt - men et systemet der kan drille ligeså meget, som en professor terning er ikke simpelt...

... Bare mine overvejelser når jeg ser billederne og teksten p.t. ...
- Det er nok anderledes når siden er færdig (som tdafoobar nævner)
og man ud fra det færdige design kan danne et helhedsindtryk  ...