Avatar billede finmand Nybegynder
22. maj 2006 - 15:07 Der er 5 kommentarer

Placering af billede

Hej Eksperter
Mit site er beregnet for 800x600. Jeg har en #id, som er centreret med indhold og ramme, 2 billeder skal placeres ovenpå rammen og altid placere sig der uanset skærmstørrelse - et i nederste venstre hjørne og 1 i nederste højre hjørne.

Mange tak
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2006 - 17:18 #1
<ole>

Det er nemt nok. Du skal bare gøre det rigtige.

... hint: et link, please  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede finmand Nybegynder
22. maj 2006 - 19:47 #2
Ja ok - det kunne måske hjælpe

Min Indhold:

#content
{ background-color: white; text-align: center; padding: 10px; position: fixed; z-index: 0; width: 600px; height: 400px; border-style: solid; border-width: 5px; border-color: #f00 #c00 #900 }

.billedevenstre
{ position: absolute; z-index: 1; bottom: 5px; left: 250px; float: left }
Avatar billede mclemens Nybegynder
22. maj 2006 - 20:03 #3
#content:

position: fixed;
skiftes til ->
position: relative;

... måske ...
Avatar billede mclemens Nybegynder
22. maj 2006 - 20:09 #4
og måske float: left slettet fra .billedevenstre da du har
en left afstand defineret sammen med din position: absolute...
Avatar billede mclemens Nybegynder
29. juli 2006 - 11:56 #5
.lukketid?