Avatar billede ela Nybegynder
21. maj 2006 - 02:00 Der er 4 kommentarer

Virus problemer mht. Read process memory

Min kæreste har fået et problem med hans computer. Han begyndte pludselig at få fejl i nogle hans exe filer. Dette er fejlen

'Only part of a ReadProcessMemory or WriteProcessMemory request was completed.'

Normalt ville jeg ikke placerer dette som en virus men et memory problem, men det viste sig at det spredte sig, først var det kun et par filer, derefter mange, og nu vil den kun starte op i fejlsikret tilstand hvor der ikke er problemer. Det giver mig anledning til at tro det er en virus

Vi har problemer med at scanne hans computer, de fleste virus scannere vil ikke køre i fejlsikret. AVG lukker pludseligt ned og det samme med Trend Micro online scanner.

Er der nogle som kender en god virus scanner som kan køre i fejlsikret, eller som ved hvilken virus dette kan være så der kan blive gjort noget ved den?

Ellers må jeg jo formaterer den
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. maj 2006 - 02:17 #1
Disse to kræver ikke installation. Kør dem, og prøv om du kan kopiere en HijackThis log ind bagefter  http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe Do a system scan, and save a logfile. Kopier den her ind. Lad være med at slette noget selv.

http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe
Avatar billede ela Nybegynder
21. maj 2006 - 15:02 #2
okay, det kommer en hjt log senere, men fra fejlsikret.. vil det give samme resultat som når man ikke er i fejlsikret?
Avatar billede ela Nybegynder
04. juni 2006 - 09:56 #3
okay der var ingen virus.. det var åbenbart en fejl som en windows repair ikke kunne fixe.. så gad ikke mere og formaterede
men synes du skal have lidt points så smid et svar :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. juni 2006 - 13:55 #4
Takker. Svaret kommer her