Avatar billede punnishment Nybegynder
20. maj 2006 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vurdering af brugervenlighed og lidt design

Som overskriften hentyder, så søger jeg primært noget konstruktiv kritik af min sides brugervenlighed, og også lidt af mit design selvom det ikke er hoved prioritetet.

I må meget gerne komme med forslag til forbedringer, og ellers forslag til nye funktioner jeg kan tilføje.

Siden: http://www.kn2.dk
Avatar billede farving Nybegynder
20. maj 2006 - 22:47 #1
umiddelbart skinner et rodet desig igennem, men umiddelbart hurtigt kan jeg finde ud af hvilke pizzaer der er, og endda søge på de ting jeg kan lide :) finde ud af hvornår i har åbent osv...

så alt i alt vil et mere stilrent og "put-i-kasse"-system hjælpe på brugervenligheden også... med dette mener jeg... giv det lidt luft :)
Avatar billede punnishment Nybegynder
20. maj 2006 - 23:03 #2
Men det "put-i-kasse" system som du snakker om, det har jeg allerede? Det er det, alle de grønne + ikoner er til udfra alle numrene i menukortet. Så kan man selv angive hvor mange der skal tilføjes til "notesblokken". Der efter kan man "gå til kassen" for at få prisen udregnet. Måske virker dette ikke indlysende nok? Har i nogle eksempler på hvordan jeg ellers burde lave det?
Avatar billede punnishment Nybegynder
25. maj 2006 - 23:08 #3
er der virkelig ikke nogen der kan komme med noget konstruktiv kritik?
Avatar billede punnishment Nybegynder
26. maj 2006 - 14:06 #4
lukker - forkert kategori?