Avatar billede cc1960 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:59 Der er 7 kommentarer

Freelance programmør søges.

Jeg skal bruge en freelance programmør med nogle af følgende kvaliteter:

C, C++, C#, ASP.NET, MS SQL SERVER, JAVA

Er du i stand til at producere kode indenfor nogle af de ovennævnte kategorier, så vil jeg gerne i kontakt med dig.
Lønnen taler vi om, og jeg plejer ikke at være fedtet.

Jeg har mest brug for en som kan kode C lige nu, men er du expert i noget af det andet, hører jeg også gerne fra dig.

Christian
Avatar billede javahustler1 Nybegynder
15. maj 2006 - 23:25 #1
Hej Christian
Du er velkommen til at kontakte mig på javahustler1@hotmail.com - det er primært java jeg har arbejdet med de sidste par år, men ... Hvor i landet befinder du dig, og hvilket emne drejer det sig om ?
mvh JH
Avatar billede areon Nybegynder
16. maj 2006 - 09:44 #2
Goddag Christian,

Jeg kan tilbyde dig alle ovenstående kompetencer, på forskellige niveauer, altefter dine projekter.

Udviklingen sker i Bulgariens hovedstad Sofia, så prisen er ligeledes til at have med at gøre. (i forhold til den normale danske standard.)

Jeg har ovenstående kompetencer inhouse of skulle du fremskaffe projekt som jeg umidelbart ikke har kapasitet til, vil jeg hurtigt kunne fremskaffe denne.

Du kan kontakte mig på sorensen@orangeweb.dk

Tilfredsekunder samt produkt referencer kan ligeledes fremvises.

Jeg ser frem til at høre fra dig, såfremt du måtte have interesse.
Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
OrangeWeb Ltd.
Avatar billede cc1960 Nybegynder
16. maj 2006 - 21:34 #3
Hej Thomas

Tak for tilbuddet, men det var ikke lige sådan jeg havde forstillet mig det.

Christian
Avatar billede imago-dei Nybegynder
17. maj 2006 - 13:45 #4
Hej Christian,

Lyder interessant. Har selv stor erfaring i ASP.NET (C#), MSSql, Windows servere, netværk og web udvikling generelt (alt fra stylesheets til javascript og html). Har også erfaring i java programmering. Har programmeret en del i C, men det er nogen år siden, så vil ikke påtage mig noget på det område, ikke foreløbig i hvert fald.

Kontakt mig på tweeda84@hotmail.com hvis du er interesseret.
Avatar billede hippien Nybegynder
29. maj 2006 - 18:11 #5
Hejsa.

Hvis du skal bruge en dygtig C-programmør så kan du sende en beskrivelse af opgaven til olsenit@gmail.com så vender jeg tilbage hurtigst muligt med en pris.
Avatar billede heine112 Nybegynder
31. maj 2006 - 11:12 #6
Hej Christian,
Er opslaget stadig aktuelt ?
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
13. september 2006 - 00:23 #7
Hej Christian.

Jeg har nogle års erhvervs erfaring med C#, og er klar til at påtage mig deværse freelance opgaver. Hvis det stadig er aktuelt, kan du kontakte mig på følgende e-mail: martintrine2 @ gmail.com.

Venlig hilsen,
Martin.