Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 20:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Explorer objekt aktiverings irretationer.

Når jeg kommer ind på en side med FLASH objekt kommer der en ramme omkring objektet når jeg fører musen henover dette - og et lille skilt dukker op ved cursoren med sætningen "Klik for at aktivere og bruge dette objekt".

jeg har set at der er andre end mig der har haft lign. problem. dog har deres problem kommet ud fra en produkt opdatering, problemet hos mig kommer desværre ikke af opdateringen
( KB912945 ) så jeg er lidt på bar bund.

der gives max point til den som kan give en god løsning.
Avatar billede tomle Nybegynder
15. maj 2006 - 20:38 #1
Er du sikker på, at Windows ikke automatisk har hentet den opdatering, der medfører objekt-aktiveringen?
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 20:40 #2
jeg kan ikke finde den i tilføj/fjern programmer. så skal den ligge et sted hvor jeg ikke ved at man kan se dem.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 20:42 #3
Har du sat kryds i "Vis opdateringer" (i toppen af vinduet) i Tilføj/fjern Programmer?
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 20:44 #4
yup, men den er der ik-
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 20:45 #5
Jeg har den heller ikke.. kan du ikke give et link til en side, hvor den er der?
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 20:47 #6
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 21:26 #7
jeg tror thesurfer mener hvor det flashobjekt er ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 21:29 #8
Hehehe.. Ja, det var det jeg mente.. :-)
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 21:38 #9
www.ultimate-crew.dk www.galtensparekasse.dk

på ultimate er det banneret i venstre side og sparekassen er det mit login
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2006 - 21:44 #10
snappere >> Har du kigget efter KB912812
Hvis ikke kan du prøve at finde og fjerne den, det har virket for andre (Som der også står i det link du selv kom med)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 22:01 #11
Hmm.. jeg har samme problem: http://thesurfer.users.whitehat.dk/e/img/ie_flash_object_thingy.jpg

Jeg har ikke KB912945 installeret, men jeg har KB912812 ..
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2006 - 22:21 #12
thesurfer >> prøv at afinstallere den og se om ikke det virker.....
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 22:26 #13
Hmm... nu skrev jeg godt nok "samme problem".. men jeg har ikke noget problem, for jeg bruger ikke Internet Explorer.. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. maj 2006 - 22:29 #14
Okay, troede du var i tvivl om du skulle afinstallere den. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 22:40 #15
Afinstallere Internet Explorer? Lyder som en god ide.. ;-)
Avatar billede Lasse Praktikant
16. maj 2006 - 06:10 #16
jeg kan godt se nu at microsoft har udgivet en opgradering til updaten, så den eksisterede ikke på min maskine længere som 912945 men så som 912812, det havde jeg godtnok læst på deres update informationer, men ikke at jeg regnede med at hjalp.
Men det har det nu gjort.
så hvem end der giver svar først får bare de point.

http://support.microsoft.com/kb/912945  )
Avatar billede vejmand Juniormester
16. maj 2006 - 07:26 #17
.