Avatar billede makralle Nybegynder
14. maj 2006 - 21:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætte nye poster i tabel

Jeg er ved at lave et regneark hvor man i et ark har en liste af navne og i et andet ark kan til føje et nyt navn til listen. Arket hvor man opdaterer listen indeholder en knap hvortil der er en macro. Problemet er nu at få macroen til at indsætte det indtastede navn i bunden af listen i arket med navne.

Er der nogen der kan hjælpe med dette! jeg har været i gang med at indspille macroen ved at klippe dataene væk men får et problem med at finde bunden af listen med navne under indspilningen.

Nogen der har et forslag?
Avatar billede mugs Novice
14. maj 2006 - 21:20 #1
Måske dette kan hjælpe:

http://www.eksperten.dk/spm/532688
Avatar billede makralle Nybegynder
14. maj 2006 - 21:53 #2
Hej mugs

Ja det var en god hjælp... fik rettet det til så det passer med de to ark.. helt perfekt...  tak for linket... kommer du med et svar?
Avatar billede mugs Novice
14. maj 2006 - 21:56 #3
;o)