Avatar billede grohnheit Nybegynder
12. maj 2006 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lås computeren

Hey...

Jeg leder efter et program som kan låse min computer efter 1 min inaktiv, men billede skal forsætte med at kører...

dvs, at hvis jeg sætter en film på og lægger mig i min seng og ser den, så når det første min er gået skal filmen bare forsætte med at kører, det samme med musikken, den skal også forsætte, det skal bare være sådan at man ikke kan ændre noget som helst...

håber i forstår det...
Avatar billede never_mind Nybegynder
12. maj 2006 - 16:19 #1
det tror jeg ikke findes.
Avatar billede mindless Nybegynder
12. maj 2006 - 16:28 #2
Avatar billede grohnheit Nybegynder
12. maj 2006 - 17:41 #3
mange tak mindless...

Smid lige et svar
Avatar billede mindless Nybegynder
13. maj 2006 - 17:24 #4
Velbekomme!