Avatar billede sandvej Nybegynder
10. maj 2006 - 22:33 Der er 19 kommentarer

Medion MD8808 fra Aldi?

Overvejer at købe denne computer. Nogen som har erfaringer med den, eller blot noget feedback?

Den skal primært bruges til: Steam, WoW og Studie

http://www.medion.com/dk/flash/md8800/
Avatar billede pinball Nybegynder
10. maj 2006 - 22:42 #1
hvad er prisen?
Avatar billede sandvej Nybegynder
10. maj 2006 - 22:43 #2
8499 kr
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 22:46 #3
ja min nabo købte en for kort tid siden, og er bestemt pengene værd, og såvidt jeg husker er den ret kraftigt udstykket, ikke en dårlig maskine på nogen måde.
Avatar billede pinball Nybegynder
10. maj 2006 - 22:47 #4
det er jo en mediacenter pc. og du søger en gamer pc har jeg forstået?
Avatar billede sandvej Nybegynder
10. maj 2006 - 22:50 #5
Ja, altså en gamer pc, hvor jeg også kan arbejde med opgaver.. er grafik kortet intet at skrive hjem om?
Avatar billede pinball Nybegynder
10. maj 2006 - 22:54 #6
jeg synes du skal overveje noget andet. den medion er efter min mening ikke en særlig god gamer pc
Avatar billede pinball Nybegynder
10. maj 2006 - 22:55 #7
kan du finde ud af at samle en selv?
Avatar billede pinball Nybegynder
10. maj 2006 - 23:02 #8
Avatar billede backside Nybegynder
10. maj 2006 - 23:13 #9
Har ikke erfaring med netop den maskine, men hvis du ikke har købt hw i Aldi før behøver du ikke være nervøs for reklamation osv., det fungere optimalt.
Faktisk bedre en mange andre steder hvor man køber den slags.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. maj 2006 - 01:12 #10
Undskyld lidt spam! never_mind, jeg blev meget forbavset, da jeg idag fandt ud af,
hvad dit tidligere brugernavn var. Nu forstår jeg bedre den megen viden, fra en "ny"
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. maj 2006 - 01:14 #11
ja helt by er jeg jo ikke herinde, nåede da op på 119 pladsen (og skal nok komme derop igen, selv en vis person var skyld i ca 1.5 års arbejde gik tabt der)
Avatar billede backside Nybegynder
11. maj 2006 - 01:35 #12
never_mind>> Ja, kan nu huske vores "samtaler" igen. Det var ikke så heldigt.
Men det var dengang. Håber på et mere positivt samarbejde denne gang. ;)
Og ja, spam. sorry fra mig også.  ;)

sandvej>> Overvej meget nøje hvad du skal bruge maskinen til, ellers kommer du til at tilføje en del til regningen senere.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. maj 2006 - 01:36 #13
never_mind, ja det tvivler jeg heller ikke på.
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. maj 2006 - 01:39 #14
backside må skuffe dig, du har ikke gjort dig uheldigt nok benærket til du er kommet på min blackliste ;)
Avatar billede backside Nybegynder
11. maj 2006 - 01:40 #15
Blære-blære...nåede på 101 med den tidligere profil.  ;)
Har egentlig været her helt fra start.
Avatar billede pinball Nybegynder
11. maj 2006 - 15:20 #16
vil du ha en gamer pc så vælg denne her
http://topdata.dk//product.asp?product=2685&sub=0&page=1
Avatar billede krikand Nybegynder
17. maj 2006 - 10:58 #17
Hvis du skal bruge digitaltuneren(Jordbaseret) er der problemer. Den er ikke gearet til at vise danske undertekster. Har haft major problems med MEDIONS support. Deres hotline kender ikke deres egne produkter. E-mail-support har ikke svaret efter tre uger. Jeg er godt trætte af dem.
Derudover er det en glimrende computer. Tip: Brug den installerede cyberlink og ikke Medions Mediacenter. Det fungerer dårligt!
Avatar billede janfrost Nybegynder
14. november 2006 - 08:01 #18
Omtalte PC er nu på tilbud til kr. 5999. Har nogen erfaring med den, nu efter godt et halvt år på markedet? Overvejer at købe.
Avatar billede pinball Nybegynder
09. februar 2007 - 20:45 #19
ok...?