Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 19:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Messenger Live Beta 8.0 forbindelses problemer

Ok jeg har et meget underligt problem, som jeg håber at der er en eller anden ekspert der kan finde hoved og hale i.
Jeg har lige downloadet og installeret Messenger Live Beta 8.0 og kan simpelthen ikke logge på.
Når jeg prøver at logge på står den bare og forsøger men uden held. Jeg får ingen fejl beskeder eller anden besked om at den ikke kan logge på, men det står bare og forsøger hele tiden. Hvis jeg kigger på indstillingerne kan jeg se at "Du har direkte forbindelse til .NET messenger service" så jeg burde ha forbindelse.
Windows firewall er slået fra og jeg har ikke andre firewalls. Jeg har både prøvet at logge på fra skolen og derhjemme, så det er heller ikke noget med forbindelsen.
Jeg har også prøvet at logge på fra en anden maskiner (med Live Beta)  så det er heller ikke min profil.
Hvad kan dog være problemet?

Håber der er nogen der er i stand til at hjælpe...

Jeg giver gerne 200 point til den der løser dette problem for mig.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. maj 2006 - 19:31 #1
mmm MSN 8.0 BETA er noget bras efter min mening!
har prøvet det et par gange nu, og det første programmet gør når jeg starter op, er at sige "Windows lukker programmet" - (send - Don't send)
Avatar billede ali.k Nybegynder
10. maj 2006 - 19:38 #2
Det skyldes at du mangler en inivation. Skriv din mail her, så sender jeg dig en.
Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 19:43 #3
hmm jeg fik ellers en invitation for at hente programmet. men det er da et forsøg værd. Min messenger er dk_robinson@hotmail.com
Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 21:25 #4
Ville du sende en invitation?
Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 21:46 #5
Er iøvrigt lige kommet i tanke om at jeg jo har logget på min konto via Messenger Live Beta, på en anden maskine. Så det er vel ikke min konto der er noget galt med...
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2006 - 21:48 #6
Tror heller ikke man behøver invites længere ?
Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 22:14 #7
Oki det her er ret underligt:
Har lige Live på min stationære (det andet var min bærbar) og hvis jeg logger på messenger live på min stationære (som der ikke er nogen problemer med) og bagefter prøve at logge på min bærbar, så skriver messengerne på min stationære at jeg er logget på fra en anden maskine...skummelt! For den står bare stadig og prøver at logge på, på min bærbar.
Nogen ideer?
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2006 - 22:20 #8
smid lige den "fejlkode" du får..

Den står neders til venstre i det prompt vindue der kommer når den fortæller dig at der ikke kan logges på...
Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 22:32 #9
Jamen der kommer jo ikke nogen fejlkode, det er jo det der er underligt. Det står bare og prøver at logge på uden at gå videre. Men jeg må jo logge på et eller andet sted, siden min stationære kommer op og siger at jeg har logge på, på en anden maskine.
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2006 - 22:38 #10
okay - den timer ikke ud, efter et par minutter, hvor der kommer en grå boks hvor der står "vi beklager....." du ved.. og sådan en knap der står "fejlfinding"  på ?
Avatar billede ozman Nybegynder
10. maj 2006 - 22:48 #11
nope...har prøvet at lade den stå i næsten 2 timer uden noget.
Avatar billede ozman Nybegynder
12. maj 2006 - 09:31 #12
Jeg lukker da jeg har fået en mail fra microsoft om at det er en kendt fejl på nogen systemer og at de arbejder på sagen.