Avatar billede sonzi Nybegynder
10. maj 2006 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

casemodding - røg i rør

Nu er jeg måske ikke så skarp.
Men er det helt umuligt at gemme røg???

Jeg kunne godt tænke mig at lave en billig version af et neonrør - etplastrør fyldt med røg, og en diode i hver enden...

Og så er det så jeg spørger, hvor længevil røgen blive i tuben, og kan man lave noget kemisk røg som blir for evigt...

et veldokumenteret svar er vidst 30 værd...
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2006 - 15:55 #1
jeg kan ikke give et veldokumenteret svar :)

men vil da sige at jeg ikke tror det er billigere at lave selv en bare købe ? :)

kan man ikke efterhånden få dem til 15kr..?

1. jo, men kan meget let lave kemisk røg, og vil da også tro man kan holde det inde i røret for en tid, men vil ikke tro at det giver den ønskede effekt, som røg i bevægelse har :)

mit råd vil være, at bare rende ned i thansen eller andre discount edb butikker.. og køb dig nogen neon rør :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. maj 2006 - 20:19 #2
ellers køb en røgmaskine og så et rør til.. Ind i computeren med det :p
Avatar billede sonzi Nybegynder
10. maj 2006 - 23:21 #3
Tak for tilbagemeldingen...

Grunden til at jeg tror det er billigere at lave det selv er, at jeg forestiller mig at rørene skal være snoede.
røgen skal ikke være i bevægelse men blot virke som partikler som bliver oplyst....
Avatar billede sonzi Nybegynder
25. marts 2007 - 01:17 #4
svar