Avatar billede peter-rask Nybegynder
09. maj 2006 - 12:59 Der er 8 kommentarer

Finder ikke spørgsmål med søgemask.

Hvis jeg søger på titlen af et spørgsmål får jeg ikke altid bid.
Hvis jeg kopierer titlen fra et spørgsmål direkte ind i søgefeltet, ville jeg forvendte at få et hit.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 13:26 #1
Det kommer an på søgesiden / søgerobottendu bruger!

Google søger på flere ord, og du kan vælge sprog den skal søge på. Nogle gange hedder det folk søger efter noget andet.

Tip: når du på google leder efter et program, kan du skrive navnet på programmet og "download" bagefter så vil de sider, hvor du kan downloade fra komme frem.

Jan C
Avatar billede peter-rask Nybegynder
09. maj 2006 - 14:03 #2
Det er muligt.
Men jeg forstår stadig ikke hvorfår jeg ikke for et hit når jeg søger ordret på titlen af et spørgsmål.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 14:25 #3
Prøv at søg på ordne (belarc advisor download) på google.dk

Så skulle du gerne få en side frem, hvor du kan downloade programmet fra.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. maj 2006 - 22:15 #4
jacla> Hvad har dette spm med download af "belarc advisor" at gøre..?

Sådan som jeg forstår det, klager peter-rask over at Ekspertens søgemaskine er elendig.. og det kan jeg godt forstå, for det er den.

Er der noget du (jacla) ved, som ikke indgår i dette spm..?
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 23:20 #5
thesuffer=> Havde forstået at det var søgemaskiner generalt, og ikke kun eksperten.

Min fejl sorry

mvh

Jan C
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 23:24 #6
peter-rask=>

NB! når du søger på eksperten har du husket at sætte flueben ved Accepteret svar!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. maj 2006 - 23:49 #7
jacla> Det er bare min konklusion, da kategorien er "Eksperten :: Fejl" og peter-rask skriver ting som "titlen af et spørgsmål" og "titlen fra et spørgsmål".. :-)
Avatar billede peter-rask Nybegynder
11. maj 2006 - 07:50 #8
Det er ganske rigtigt ekspertens søgemaskine jeg mener.
Når jeg søger, er alt hakket af, så der skulle ikke være nogen undskyldning.