Avatar billede mrcape Nybegynder
04. maj 2006 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

genopret slettet adresse mappe i outlook adresse kartotek

Hej ekspert, jeg har ved en fejl fået slettet en mappe i mit adresse kartotek. Jeg ved det kan lade sig gøre at genoprette/finde mappen, men bare ikke hvordan. Kan du hjælpe mig?
/mrcape
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. maj 2006 - 10:48 #1
Hvis du højreklikker på papirskurven, og vælger Åben, så kan det være du kan finde filen der. Kan du det, højreklikker du på den, og vælger gendan.

Findes den ikke der, så skal du i gang med et gendannelsesprogram som f.eks. GetDataBack.
Avatar billede mrcape Nybegynder
04. maj 2006 - 10:55 #2
mappen ligger ikke i papirkurven!
kender du/i nogle datagenoprettelses-programmer i kan anbefale - til outlook?
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. maj 2006 - 11:09 #3
Det skal ikke nødvendigvis være specifik for Outlook. Filen befinder sig på harddisken, og når den slettes, så fjernes selve filen ikke, men kun referencen til filen. Er den ikke blevet overskrevet siden den blev slettet, er det muligt at genoprette den med f.eks. GetDataBack fra www.runtime.org

Du kan downloade en free trial version, som vil kunne finde slettede filerrr, men ikke gendanne dem. For at kunne gendanne, skal du have læderet op af lommen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. maj 2006 - 11:23 #4
Avatar billede mrcape Nybegynder
22. maj 2007 - 20:20 #5
lukkes