Avatar billede litop Nybegynder
03. maj 2006 - 13:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette en delt opgave mappe

Hej eksperter
Hermed en opgave: På mit arbejde skal jeg og en anden medarbejder oprette en "opgavebank" i opgaver i outlook. Vi skal begge have fulde redigheder til den, udover det skal et mindre antal have adgang til at oprette opgaver i "opgavebanken" - hvordan sætter man det op?
Har prøvet at oprette en mappe under mine opgaver og så højreklikke og via deling vælge den anden medarbejder men vi kan ikke få den frem på hans computer..
Håber i kan hjælpe
Avatar billede litop Nybegynder
03. maj 2006 - 13:18 #1
nå løste det selv! thanx anyway
Avatar billede kedde65 Praktikant
03. maj 2006 - 23:25 #2
Jeg vil faktisk foreslå jer at bruge Offentlige mapper til dette projekt. Der er en suveræn styring med hensyn til sikkerhed, views osv.

Var det sådan du løste problemet, eller?

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk