Avatar billede darkman Nybegynder
29. april 2006 - 13:13 Der er 4 kommentarer

Afspilning af DVD-rom

Jeg har problemer med at afspille  en dvd-rom fra  et computermagasin.  Hvad gør  jeg ??
Avatar billede never_mind Nybegynder
29. april 2006 - 13:18 #1
beskriver dit problem en smule bedre, kan den se skriven, kan du se filerne, hvad melder den af fejl ?
Avatar billede darkman Nybegynder
29. april 2006 - 13:34 #2
Den  står bare  og hakker i det  og kan ikke finde cd´en. Men  det er en helt ny cd fra et computer blad. jeg tænkte bare at der muligvis kunne være en speciel måde at afspille dvd-rom,  som jeg  ikke  kendte til.  Og ja jeg  har et dvd-rom drev...
Avatar billede never_mind Nybegynder
29. april 2006 - 13:42 #3
og det vil godt læse andre skiver ?
Avatar billede darkman Nybegynder
29. april 2006 - 13:47 #4
ja