Avatar billede ismand Nybegynder
26. april 2006 - 18:16 Der er 1 løsning

Jepponet.dk

Hej allesammen,

Jeg er på jagt efter andres erfaringer med Jepponet.dk. Jeg har selv været kunde siden 1999 og har virkelig mange løsninger kørende hos dem.

Nu har jeg desværre oplevet et kømpe hug i deres kunde-service og har svært ved at undskylde det. Da jeg ellers er en loyal kunde, vil jeg gerne vide om det er et generelt problem, eller om jeg bare har været uheldig.

Jeg har talt med flere andre udviklere som også bruger Jepponet, og de synes også at smertegrænsen er ved at være nået.

Så derfor, har du nogle relativt nye erfaringer med Jepponet.dk hører jeg meget gerne om dem. Jeg har ikke lyst til at slagte dem, fordi jeg har været uheldig.

Naturligvis begår folk fejl -- og det skal der være plads til. Men lige nu koster det mig anseelse hos mine kunder, at systemerne ikke kører som de skal og de skal vente i opmod 14 dage for at få svar på en simpel forespørgsel.

Ser frem til at høre fra jer,

Ismand
Avatar billede ismand Nybegynder
18. august 2006 - 10:13 #1