Avatar billede micplus Nybegynder
25. april 2006 - 18:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mcafee billigst hvor

Jeg skal bruge McAfee Internet Security Suite billigst muligt - hvor kan jeg online købe den? Har set priser fra 40-70$
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 18:39 #2
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 18:40 #3
det går da godt. her er den til 387 kr http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=165707
Avatar billede micplus Nybegynder
25. april 2006 - 18:51 #5
Ikke opgradering,

Har set den på McaFee store til 439,20 - kan det gøres billigere?
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 18:54 #6
tvivler
Avatar billede micplus Nybegynder
25. april 2006 - 20:55 #7
ok,

så kunne jeg jo dreje den hen på et alternativ til McaFee ? Egentlig kun firewall/virusscan, da jeg allerede har spysweeper.
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 21:01 #8
gratis virus scannere

Avast antivirus
eller
AVG antivirus. NB. Du må kun installere et af dem, at have flere antivirus programmer, vil gøre større skade end gavn.

Gratis firewalls
Kerio Firewall
eller
Zonealarm firewall. NB. Du må kun installere et af dem. En firewall er vigtig for at undgå orm og hackere.

du kan læse mere her http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 21:02 #9
de fleste anbefaler Kerio Firewall og Avast antivirus
Avatar billede micplus Nybegynder
25. april 2006 - 21:18 #10
ok - jeg havde nu ellers en idé om, at de gratis programmer IKKE var vejen frem. - Jeg prøver dem lige...
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 21:20 #11
Det kommer jo anpå hvordan de er lagt gratis til. reklame financeret osv.

sygate firewall som er/var et super produkt var også gratis for home useres
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 21:21 #12
Bare fordi man skal betale gør det ikke til et bedre program.

næsten alle gode spyware prorgammer er gratis at bruge.