Avatar billede sambora Nybegynder
24. april 2006 - 14:18 Der er 1 løsning

Sidehoved og vandret papri

Hvis man i Word vælger at lade et par af siderne være vandrette, altså går i "Filer" ---> "Sideopsætning" og så under fanen "Papirstørrelse" vælger "Papirretning" vandret, så vil jeg gerne at mit sidehovede og sidefod kommer til at sidde der hvor det skulle have siddet, hvis papret var vendt rigtigt.

Altså kan jeg dreje mit sidehoved og sidefod 90 grader på de sider der er vandrette og holde dem i toppen på dem der er lodrette??
24. april 2006 - 21:21 #1
Nej, det kan ikke lade sig gøre.

Afhængigt af hvilket indhold der er på de pågældende sider, kan der måske findes en anden løsning på problemstillingen.

Er indholdet f.eks. ren tekst, kan du undlade at skifte papirretning for siderne, derved bibeholdes sidehoved/-fod på det ønskede sted.
Indholdet indsættes herefter i en tekstboks, hvori tekstretningen ændres.