Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. april 2006 - 13:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor bliver jobbene af i SQL 2005?

I SQL Server 2005 Express Edition kan jeg ikke finde ud af hvor jeg skal oprette job henne!
Jeg benytter SQL Server Management Studio Express CPT.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
24. april 2006 - 13:57 #1
Er ikke sikker på at du kan oprettet jobs  i sql server.
Avatar billede snowball Novice
24. april 2006 - 14:01 #2
Express udgaven understøtter det ikke, for den har ikke nogen SQL Agent - det er en af begrænsningerne i Express udgaven.

http://www.teratrax.com/articles/sql_server_2005_express.html
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
24. april 2006 - 14:01 #3
Den skulle være under object browser et sted. Som tidligere er den under SQL Server Agent
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
24. april 2006 - 14:02 #4
ok :o)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. april 2006 - 14:02 #5
Damn, så MÅ jeg hellere få fat i den "rigtige" version. Vi står foran en opgradering fra 2000 til 2005, så jeg ville have lidt erfaring med den inden da, men når der er så meget forskel, vil jeg downloade den fulde trial-version. Tak for hjælpen.
Avatar billede snowball Novice
24. april 2006 - 14:03 #6
Det var så lidt. Tak for point :)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
24. april 2006 - 14:05 #7
husk at afinstallere alt express før du installerer evaluation edition.