Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. april 2006 - 08:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Paypal - Overføre med VISA

Hej....

Er der ikke nogen herinde der kan fortælle mig hvordan man får penge ind på sin konto med VISA kort.....

Jeg kan ikke finde muligheden...

Under "add founds" står der:
Add Funds is Not Available
PayPal does not currently offer the ability to add funds from your bank account. You may, however, use other funding sources to make a PayPal payment, including credit cards and your PayPal account balance.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. april 2006 - 09:02 #1
Du kan bruge dit VISA-kort i forbindelse med en betaling. Du kan ikke som sådan overføre penge fra kortet til paypal. (i hvert fald når du kommer fra det lille paradis, de kalder Danmark...)
Avatar billede cstern Nybegynder
24. april 2006 - 11:03 #2
Pengene trækkes på din bank (dvs den konto du har dit visa kort på) når du betaler med PayPal. Husk at registrere din konto hos Paypal, dvs oplyse navn og adresse. Det koster vist nok 5 dollar som refunderes 100% ved første rigtige betaling (der står et kodeord på kvitteringen fra Paypal på de 5 dollar - som du bruger til at bekræfte din identitet).

Der er i øvrigt heller ikke megen ide i at have pengene stående hos PayPal - de har det sikkert bedre på din konto indtil du skal bruge dem :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. april 2006 - 11:08 #3
Aha.... Så forstår jeg....
erikjakobsen.... Smider du også et svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. april 2006 - 11:11 #4
Nej tak.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. april 2006 - 11:13 #5
Ok :-)
Avatar billede cstern Nybegynder
24. april 2006 - 11:17 #6
Du kan nøjes med at give 3o hvis Erik ikke vil have resten - han svarede jo essentielt det samme...
Avatar billede cstern Nybegynder
24. april 2006 - 11:20 #7
Too late - jeg giver gerne dem tilbage hvis det ønskes. Jeg har 22300 på kontoen så jeg behøver dem ikke.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. april 2006 - 11:23 #8
Bare iorden.... Jeg kan heller ikke købe noget for dem (Andet end hjælp, og det har jeg også nok til :-)