Avatar billede blaavand Nybegynder
06. maj 2001 - 09:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flest mulige gæster(tysker) til hjemmeside

Jeg har en hjemmeside med 2 sommerhus i blåvand. Jeg forsøger mig med udlejning af disse til tyskere.
Er der nogle gode tips til placering af hjemmesiden, for at flest mulige finder/læser denne. Det er som sagt fortrinsvis tyskere der er målgruppen.
Avatar billede nuki Nybegynder
06. maj 2001 - 10:12 #1
Du kunne jo få dig et .de donmæne

eller tilmelde din side til de forskellige tyskebyers hjemmeside. Man kan på de fleste få et link op hvis man mailer.
Avatar billede francke Nybegynder
06. maj 2001 - 10:18 #2
Avatar billede nuki Nybegynder
06. maj 2001 - 11:21 #3
du kunne jo også udgiv en folder til mange turistbureau
Avatar billede roar Nybegynder
13. maj 2001 - 21:00 #4
Prøv at tilmelde hjemmesiden til yahoo.de, fireball.de og web.de.
Undlad af bruge frames - det er ikke søgemaskinevenligt. Hvad er adressen på din side? Så kan vi se om der er noget der kan gøres mere søgemaskinevenligt. Fx mener jeg at man ikke bør blande flere sprog (undtagen på en indgangsside) på samme side.

Anskaf dig eventuelt hæftet \"Søgemaskiner for webdesignere\" af Mikkel deMib Svendsen.
Avatar billede p-frank Nybegynder
16. maj 2001 - 20:04 #5