Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 15:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Data recovery program

Jeg skal bruge et gratis program til at gendanne data på en dvd. Et evt. betalingsprogram hvor trial-versionen kan gendanne, har også interesse.

Jeg hár forsøgt at finde et selv. Så er ikke interesseret i at blive mindet om Google.
Jeg har også installeret adskillige. Men enten kan prøveversionen ikke gendanne, eller jeg kan ikke se filerne med programmet.
Jeg har pt ikke råd til at købe et program.

Håber nogen kan hjælpe. Der er 125 point ...
21. april 2006 - 15:11 #1
(Du ka' jo lige henvise til oprindelige spm.: http://www.eksperten.dk/spm/704077 )
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 15:27 #2
Hvorfor det, der er jo ikke noget at hente der. Gør det bare mere rodet.

Kan godt være jeg har overtrådt en regel. Men fik ødelagt den anden tråd - og har hårdt brug for hjælp.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. april 2006 - 16:34 #5
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 17:04 #6
For en ordens skyld: når jeg skriver at jeg fik ødelagt den anden tråd, mente jeg af mig selv.
---
Jeg kigger på ovenstående.
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 17:19 #7
Jeg forsøge først med RecoverMyFiles. Det kan jeg ikke få til at virke. Nå rjeghar valgt drev jeg vil søge på og sat flueben ved de filtyper jeg vil søger efter trykker jeg på Start (som er eneste mulighed), men der sker ingenting.

Nogen der kan hjælpe med det? Ellers går jeg videre til næste program.
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 17:25 #8
Så er der GetDataBack.
Her står der 'Limitations Copy-disabled'. Har det betydning for hvor langt man her kan komme med at gendanne?
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 17:30 #9
RecoverMyFiles > Søgningen er overstået på et splitsekund. Derefter kan jeg læse under 'Log' at der ikke er fundet noget. Programmet har dog registreret, at der på skiven befinder sig 1.69 GB.

Det her er håbløst.
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 17:53 #10
GetDataBack > Også den registrere de 1.69 GB. Den finder tilsyneladende også de enkelte filer. Men når den er færdig med at søge, skriver den: "Choose the file system you want to get displayed in the recovery three". Men der er bare to blanke ruder uden noget i!

Jeg syntes ikke jeg er idiot i almindelighed, men jeg er efterhånden overbevist om at det er tilfældet, når det handler om IT!
Avatar billede 2paz Nybegynder
21. april 2006 - 17:59 #11
Nogen forslag?

Har jeg ikke fundet ud af dette inden 22.00, henter jeg en bidetang.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. april 2006 - 22:23 #12
Undskyld, jeg har sovet i timen.

Du spørger efter et program der kan redde data fra en DVD. Jeg giver dig links til programmer der IKKE kan bruges på DVD. Jeg beklager.

Jeg kender ikke nogen programmer til DVD, men her er en generel google søgning:
http://www.google.dk/search?num=50&hl=da&q=recover+data+from+dvd+%2B+free&btnG=S%C3%B8g&meta=
Du må prøve dig frem.
Avatar billede 2paz Nybegynder
22. april 2006 - 01:21 #13
Har jeg gjort. Har nu haft flere installeret end jeg har tal på. Enten kan jeg ikke finde ud af at bruge dem, eller også er der en begrænsning som gør dem ubrugelige (f.eks. at man kun kan gendanne tre file, eller sågar kun kan finde filerne :( ).

Jeg orker ikke at installere flere. Er ved at brække mig over det her. Tænk at noget så simpelt skal være så håbløst umuligt. Som om jeg ikke havde andet at give mig til.
Der må sgu da være nogen der kender et der kan bruges!??
Avatar billede 2paz Nybegynder
22. april 2006 - 03:10 #14
Lukker spørgsmålet.
Tror også jeg slukker computeren. Har lyst til at finde mig noget helt andet at beskæftige mig med.

Farvel og tobak!
Avatar billede 2paz Nybegynder
22. april 2006 - 03:10 #15
.