Avatar billede zambezi Nybegynder
21. april 2006 - 12:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fla fil til gif

Hvordan kan jeg gemme min animatio, som jeg har lavet i Flash som gif format?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
22. april 2006 - 11:26 #1
Du går ind i | files -> publish settings | og her vælger du at sætte hak (flueben) ud for gif. Hvis du ellers kun har lavet en lineær animation og uden actionscript, så burde det gå af sig selv når du publisere din film.
Avatar billede zambezi Nybegynder
22. april 2006 - 12:15 #2
Virker ikke da jeg har brugt actionsckript :0(((

Men jeg har løst problemet! ;0) Man kan downloade et programm, der hedder
Avatar billede zambezi Nybegynder
22. april 2006 - 12:16 #3
Magic Swf2Gif. Det laver swf fil til giv på et sekund! ;0)
Avatar billede zambezi Nybegynder
22. april 2006 - 12:16 #4
giv=gif *GG*

Hvad gør vi med points? Lad os dele?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
22. april 2006 - 12:33 #5
Behold du dem blot - jeg har flere end jeg kan nå at bruge :-)
Avatar billede zambezi Nybegynder
22. april 2006 - 12:45 #6
Oki, sødt af dig :0)))
Har du brug for det programm, sig til, jeg sender link til dig!