Avatar billede guv Nybegynder
20. april 2006 - 21:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Priser på reklamebanners

Hejsa

Jeg ejer en hjemmeside og modtager med jævne mellemrum e-mails fra virksomheder, som ønsker at købe reklameplads på min hjemmeside.

Men jeg aner intet om hvad det skal koste...
Hjemmesiden har omkring 5000 besøgene dagligt.

Er det bedre at overlade det til et af de her reklamefirmaer som adfair m.v.? Nogen som har erfaringer med disse?

mvh
Guv
Avatar billede datasource Nybegynder
20. april 2006 - 22:17 #1
Kommer an på om du vil sælge det som pr. klik, bare pr. visning eller hvordan du vil sælge det ?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
20. april 2006 - 22:38 #2
Guv, prøv at kontakte folkene fra Adlink.dk - der får du en fast ordning, "fast indtægt" og de klare alt kontakt til firmaer for at sælge reklameplads.
Ulempen er så at, du skal betale ca 50%.

Men jeg køre selv en side som du med ca 5-6K besøg, og jeg får ca 4-5000 kr ud af det pr måned.
Og vil lige informere at jeg IKKE giver min url til min hjemmeside ud, ej heller via e-mail eller lign. (bare hvis folk spørger grundet nysgerrighed!)

Ellers kan du jo prøve Adfair eller Brand2Brand som sagtens kan håndtere dig, men der er det jo at du får pr. lead eller klik.

held og lykke.

PS. Vil ikke anbefale firmaer som Tradedoubler da de har "snydt" op til flere og har nogle underlige regler og ikke særligt gode og attraktive reklamer
Avatar billede hacked Nybegynder
21. april 2006 - 17:49 #3
Jeg følger lige med :)
Et spørgsmål kasper/guv: 5-6k besøgende er det unikke eller?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
21. april 2006 - 18:40 #4
mine er unikke - ved ikke ang. guv's
Avatar billede guv Nybegynder
24. april 2006 - 18:37 #5
hej!
Ja, det er unikke.

Jeg tror jeg vil prøve at kontakte nogle af de der reklamefirmaer som Adlink m.v. og se hvad de kan tilbyde.
Udover adlink og Adfair, kender i så nogle andre?

Tradedoubler o.l. har jeg tidligere brugt og det har ikke lige min interesse, må jeg ærlig indrømme :)