Avatar billede pman Nybegynder
20. april 2006 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webspeed og FTP virker ik

Jeg har webspeed og kan ikke få en FTP server op at kører der burde være hul igennem da jeg hverken har router eller andet i mellem som skulle kunne forstyrre...

Jeg har sat den op til port 21 og når folk forsøger at joine bliver de bare ignoreret... ingen respons overhovedet...? Nogen ideer til hvad det kan skyldes...?

Pman
Avatar billede pman Nybegynder
20. april 2006 - 19:56 #1
jeg har lukket alle firewalls antivirus osv ned så det ikke driller...!
Avatar billede pman Nybegynder
23. april 2006 - 22:44 #2
Det var der ingen der kunne hjælpe mig med...?
Avatar billede pman Nybegynder
28. april 2006 - 11:24 #3
hmm