Avatar billede noooze Nybegynder
20. april 2006 - 16:36 Der er 2 kommentarer

USB problem - usb kan ikke finde mit digicam

har lige fået et digicam

når jeg connecter så siger usb at den ikke kender enheden

har service pack 1 og 2 og køre xp

min bærbare kan sagtens finde den - men pga netværks problemer så kan jeg ikke bruge den her hjemme...

nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede off-line Nybegynder
20. april 2006 - 19:00 #1
Prøv at slette alle USB driverne i enhedshåndtering, og gensrart.
Avatar billede off-line Nybegynder
20. april 2006 - 19:12 #2
Her er et link til et lille freeware program, som kan teste dine USB:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6085,00.asp