Avatar billede fetmule Nybegynder
20. april 2006 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Avast vs. Norman antivirus.

Hej
Da jeg købte min labtop, fulgte der en cd med som indeholder Norman Antivirus 5.70, den har jeg dog ikke brugt da jeg ikke kender det, men bruger Avast antivirus. Så er det jeg spørger om nogle ved om norman er bedre en Avast?
Faktisk er jeg glad for Avast, men har ikke prøver Norman endnu.
Skal jeg skifte til norman? er det bedre? eller skal jeg bare beholde avast?
Jeg skriver her for lige at få nogle meninger, inden jeg installere norman.

vh.
Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2006 - 12:47 #1
http://www.eksperten.dk/spm/702802
Her måske et hint for hvilken retning du vil gå....
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. april 2006 - 12:48 #2
Nej du skal ikke skifte. Det er svært at sige hvilken der lige er bedst, det er langt hend af vejen et spørgsmål om hvad man er vant til atbruge og hvad men er tryk ved. Hvis du er tryg ved Avast, så erden helt fin.

Problemet er at den der er bedst og finder mest, i denne uge, måske har et kæmpe huld i næste. Du kan derfor ikke, i mine øjne, udnævne en vinder der holder ret længe, faktisk kun indtil næste opdatering. Hvis bare du har en af "de store" og det er Avast, så skulle du gennemsnitligt være fint dækket
Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2006 - 12:48 #3
Glemte lige at sige at det er kompetente herrer der udtaler sig på linket
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. april 2006 - 12:51 #4
Der er stor forskel på Norman og Norton.
Avatar billede fetmule Nybegynder
20. april 2006 - 13:29 #5
bufferzone >> Jeg tænkte det nok :-) så jeg beholder bare min gode avast. points til dig.