Avatar billede nbainfodk Nybegynder
20. april 2006 - 10:24 Der er 36 kommentarer

Banner og Logo - betales i dkr.

Hej.

Vi har nu besluttet os for at få lavet et rigtigt banner og logo.. Vi havde snakket med en, der dog viste sig at være lidt skummel når vi nåede til betalingen..

Vi skal bruge et basketball banner samt logo, til brug på www.nbainfo.dk - vi skifter design inden længe, så det nye banner skal ikke laves ud fra disse farver.

Det vi ellers fik lavet, var perfekt - omend lidt for mørkt: http://www.nbainfo.dk/testnba/themes/nbainfo/images/banner.gif - men vi kunne ikke få det i PSD format uden at skulle betale ud over det aftalte..

Vi skal have mulighed for at kunne skifte nbainfo.dk navnet ud i det kommende banner, til basketinfo.dk.

Der må IKKE være et NBA logo i banneret, dog er spiller billeder ok..

Spillere der evt. kan være på banneret:

Vince Carter
Dwyane Wade
Amare Stoudemire
Kobe Bryant
LeBron James
Steve Nash
Chris Paul
Allen Iverson

Andre er også velkomne - bare ikke Carmelo Anthony.

Umiddelbart kan vi kun tilbyde 750-1000 dkr, afhængig af resultatet... :-)

Størrelsen skal være 850 bred - og helst ikke mere end 150 i højden - gerne lidt mindre hvis det kan lade sig gøre, dog ikke nødvendigvis...
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
20. april 2006 - 10:28 #1
Prøv at tage kontakt til www.cyklopstudio.com

De klare den opgave godt.
Avatar billede websam Nybegynder
20. april 2006 - 11:33 #2
Jeg har lavet en ide, kig på det :

http://www.newage.dk/eksperten/nba.gif

/Websam
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
20. april 2006 - 12:09 #3
websam: idéen er superfed..- men det er nok de færreste der kan se sammenhængen mellem højhuse og NBA, selvom jeg vist nok fanger den...

Men du må da meget gerne lave et par forsøg til i den stil..
Avatar billede websam Nybegynder
20. april 2006 - 12:21 #4
Farverne er altså ok lige bortset fra det hus halløj
Avatar billede calcio_x Nybegynder
20. april 2006 - 14:17 #5
Hej. Lyder som en opgave for mig. Kontakt mig på e-mail sheva007@jubii.dk for evt. referencer, osv.
Avatar billede websam Nybegynder
20. april 2006 - 14:24 #6
så har jeg lagt noget andet baggrund på :

http://www.newage.dk/eksperten/nba.gif

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
20. april 2006 - 14:26 #7
Og måske med lidt farve på bg :

http://www.newage.dk/eksperten/nba-1.gif

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
20. april 2006 - 14:29 #8
Eller blå måske :

http://www.newage.dk/eksperten/nba-2.gif

/Websam
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
20. april 2006 - 15:18 #9
calcio_x: Hvis du har lyst, kan du jo starte med et udkast..

websam: Det er super flot.. Men det er som om at den mangler den der "wow" effekt. Størstedelen af vores brugere er 16-25, så der må gerne være lidt gejl, fest og farver.

Jeg ved godt at man ikke får verdens vildeste banner for den pris, men det må gerne være lidt mere "in your face" agtigt, uden at være street agtigt.

Jeg sætter pris på at folk forsøger, og tillader mig at lade flere forsøge :-)...
Avatar billede calcio_x Nybegynder
20. april 2006 - 18:53 #10
@nbainfodk:
Jeg kan godt lave et udkast, men det jeg tilbyder dig er proffesionelt design, hvilket tager tid at lave. Og hvis jeg skulle lave et udkast bliver det jo sådan som jeg vil have det, altså med de farver som jeg bruger osv., men sådan skal det jo ikke være. Det skal jo netop være som du vil have det. Det nytter ikke noget at banneret har røde farver mens resten af siden har grønne! De enkelte komponenter på siden skal udgøre en helhed. Derfor synes jeg at det ville være en bedre idé hvis du gav mig nogle oplysninger om farver, så skal jeg nok sørge for resten. På denne måde vil begge parter spare både tid og penge.
Og lige til sidst; for 1000 dkk skal du nok få et professionelt design.
Avatar billede calcio_x Nybegynder
20. april 2006 - 19:00 #11
Og forresten siden tema: altså kun NBA eller hele verden, eftersom navnet skifter til basketinfo.dk?
Avatar billede calcio_x Nybegynder
20. april 2006 - 19:45 #12
Dette er bare et billede som jeg eksperimenterede med, til eget brug. Men tjek det ud alligevel.

http://www.fluii.dk/uploadok.asp?name=FluiiDK-1489.jpg&size=118208&titel=Eksperiment&nick=&id=1489
Avatar billede sneakraid Nybegynder
21. april 2006 - 11:11 #13
Hvis du er interesseret kan jeg sagtens lave et evt. flash banner med logo til dig. Dette er også med til at give mere liv i banneret, og som du skriver er din målgruppe mellem ca. 16-25 årige, og i dette tilfælde vil det være ideelt at lave et flash banner med lidt lir/eyecandy, uden det bliver alt for vildt :)

Kontakt mig på info@isoframe.dk, hvis du er interesseret.
Avatar billede datasource Nybegynder
21. april 2006 - 14:39 #14
Du kan kontakte mig på pbf.soft@gmail.com, så laver jeg gerne et logo til dig.
evt. se www.lpwebdesign.go.dk
Avatar billede flashnoob Nybegynder
25. april 2006 - 00:14 #15
Er opgaven blevet løst? Ellers vil jeg gerne komme med et forslag..
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
25. april 2006 - 08:22 #16
Hej allesammen.

Der er en der har tilbudt sin hjælp, men som jeg har sagt, så er opgaven fri indtil vi har fundet det rette banner - der iøvrigt meget gerne må laves i flash, men som ikke er et krav ;-).

calcio: Det er egentlig rimelig nemt med farverne - det skal bare gerne være lys farver, så er der ellers frit valg umiddelbart.

Jeg er ikke tilghænger af restrektioner - det ødelægger den kreative hjerne.

Og undskyld det sene svar - jeg er på besøg for forældrene i Odense for tiden, da jeg har revet et par ledbånd over, så er ikke ved computeren 24/7 - kigger dog forbi her ofte igen.
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
25. april 2006 - 08:23 #17
Ang. sidens tema: Det er NBA - og så begynder vi samtidig at fokusere på dansk/europæisk basket i den nærmeste fremtid - dog på en side der bliver kaldet basketinfo.dk - men med samme design og kode som NBAinfo, hvor blot banner (navnet) og nyheder er anderledes. :)
Avatar billede calcio_x Nybegynder
03. maj 2006 - 23:54 #18
Ved ikke om der stadig er interesse, men her er mit bud (dog skal der arbejdes lidt mere på det)!

http://img440.imageshack.us/img440/1254/nbainfo0kj.png
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
08. maj 2006 - 22:00 #19
cacio: Er umiddelbart flot hvad angår stil, men der mangler lidt en WOW effekt :)..

Denne opgave er stadig åben, da vedkommende der skulle lave noget, brændte os af.. :)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
12. maj 2006 - 23:22 #20
Hej nbainfodk.
Jeg har lavet et par forslag. Der er ikke vildt meget forskel på de 5 bannere, men lidt er der :) Logoet er lavet som vektorgrafik, så hvis du kan lide det, så kan det fremsendes, så du kan bruge det til tryk etc..
Sig til hvis du kan lide dem eller hvis der er noget i de forskellige bannere du kan lide. De kan _relativt_ let laves til flash, hvis du ønsker det. :)
http://virksaa.1go.dk/exp/703961/
Avatar billede calcio_x Nybegynder
13. maj 2006 - 13:28 #21
Avatar billede calcio_x Nybegynder
15. maj 2006 - 00:38 #22
Avatar billede flashnoob Nybegynder
21. maj 2006 - 17:01 #23
nbainfodk -> Er der nogle af vores forslag du kan bruge??
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
22. maj 2006 - 12:41 #24
Hej alle.

Vi har nu set alle forslag igennem, og fundet frem til at der stadig ikke er et banner der giver os den føromtalte WOW reaktion.

Kigger man på http://www.nbainfo.dk/testnba/themes/nbainfo/images/banner.gif - kan man se en spiller, der dribler og kigger på en, samtidig med at man føler at han udfordrer en personligt - derudover er der nogle fede effekter andre steder, hvorimod jeres forslag her måske ligefrem er lidt for pæne i det.

Umiddelbart har flashnoob været tættest på, dog har det været lidt for.. Hvad skal man kalde det, fanta-reklame-agtigt (ikke noget negativt, det passer bare ikke til vores idéer)..- og så ligner det altså, at billedet i midten er fra en damekamp.. :o)

I er velkomne til at give yderligere et forsøg, og evt. kontakte mig på sn@nbainfo.dk, hvor responsen vil være langt hurtigere.

Når der er fundet et banner vi vil bruge og betale for, skal jeg nok skrive det her.

Kampen er dog stadig åben.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
22. maj 2006 - 18:14 #25
hehe... jeg håbede på at man ikke kunne se at baggrundsbilledet var fra en damekamp :p (men det var det bedste jeg kunne finde)
Hvad synes du om mit logo? Er det også for Fanta-agtigt? :)
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
22. maj 2006 - 19:14 #26
Vi har ikke diskuteret selve logoet endnu - kun banneret..

Det ser dog ok ud - mere kan/vil jeg ikke sige, før jeg har snakket med ham jeg i fællesskab styrer siden med :-)...
Avatar billede calcio_x Nybegynder
22. maj 2006 - 19:35 #27
"Udfordrer en personligt" siger du. For mig ligner det mere, en som er kæmpe skæv og ved ikke hvad han skal gøre af sig selv!!!
Nå spøg til side, jeg vil da gerne lave et forslag til jer, som er mere WOW-agtigt, selvom det er meget meget begrænset at gøre det på et banner som igen ikke er mere end 150 px i højden! For at man kan få den rigtige WOW-effekt frem på et billede kræver det et nogenlunde kvadratisk billede i form af wallpaper eller lignende, hvis du forstår, så der ligesom er mere plads.
Avatar billede dysp Nybegynder
29. maj 2006 - 18:44 #28
Hey. Hvordan kan du kontaktes? (Udover email). Jeg er meget interesseret i at lave jer et logo, afhængig af om betalingen er sikker, selvføgelig.
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
29. maj 2006 - 19:10 #29
Calcio: Hvis ikke du er klar over det, er du velkommen til at give et forsøg..

Det samme gælder dysp, og andre der stadig har mod på det.
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
29. maj 2006 - 19:10 #30
Kan kontaktes på stefan @ nbainfo.dk
Avatar billede flashnoob Nybegynder
29. maj 2006 - 19:13 #31
nbainfodk->Fik du talt med din kammerat ang. logoet det var på mine bannere? ( http://virksaa.1go.dk/exp/703961/ )
Avatar billede calcio_x Nybegynder
29. maj 2006 - 22:23 #32
@nbainfodk - Jeg har allerede sendt en billedefil til din email-adresse som du har angivet ovenover!
Avatar billede dysp Nybegynder
01. juni 2006 - 11:03 #33
Jamen, nbainfodk, jeg er ikke interesseret i at påbegynde noget arbejde, som jeg ikke får penge for. Det er skam der problemet ligger ;)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
01. juni 2006 - 16:33 #34
dysp -> du kan vel starte med at lave et udkast, ligesom os andre... :)
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
01. juni 2006 - 18:26 #35
noob: Ikke voldsomt meget, må jeg indrømme. Har vi glemt i farten, jeg får lige kontaktet ham.

calcio: Undskyld, det har jeg helt svedt ud. Det er ikke godt nok, at jeg ikke har fået svaret på det. Jeg får lige tjekket mailen senere, og finder din mail frem.

dysp: Jeg har ikke tænkt mig at give én jobbet, uden at alle har vist hvad de nogenlunde duer til.. :)
Avatar billede dysp Nybegynder
06. juni 2006 - 19:15 #36
Hehe, flashnoob. Det er selvfølgelig helt korrekt og fair, men jeg laver ikke gratis arbejde, uanset hvad det er. =)