Avatar billede spo Nybegynder
19. april 2006 - 11:29 Der er 3 kommentarer

Genvej til at indsætte stikord i Word 2003

Er der en let måde / genvej når man skal markere mange stikord i et dokument. Det er noge besværligt at skulle ind igennem menuerne hver gang
Avatar billede jailbird Nybegynder
19. april 2006 - 11:41 #1
I menuen er der for hvert faneblad en understeg under første bogstav.

Hold Alt+ det understregede bogstav ned under det menufaneblad du vil åbne.

Herefter kommer faneblanet ned og der er også en understeg under første bogstav ved stikord.

Hold Alt + S
Avatar billede spo Nybegynder
19. april 2006 - 11:53 #2
Altså markeer oplagsordet, dernæst: ALT + I + N + D RETUR RETUR
Er der ikke en lettere måde?
Avatar billede jkrons Professor
19. april 2006 - 16:32 #3
Du behøver ikek at lukke dialogboksen. Marker det første opaslagsord. Gør til stikord, som sædvanligt. Lad dialgoboksen stå åben. Marker det næst opslagsord, klik på marker, marker det næste ord og så fremdeles.