Avatar billede pallotto Nybegynder
18. april 2006 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

OK, Annuller box efter link

Personligt er jeg en spade til javascript.
jeg holder mig til PHP :)

Jeg kunne godt bruge et lille script som kommer og sprøg om man vil gå videre efter man har trykket på et link.

Det jeg skal bruge det til er en slet inlæg knap, så man ikke bare kommer til at trykke slet. Men at man skal trykke en ekstra gang hvis i forstår mig.
Avatar billede horsmark Nybegynder
18. april 2006 - 17:40 #1
<a href="http://www.sitemark.net" onClick="if( !confirm('Vil du virkeligt væk fra denne side') ) return false;">Gå din vej</a>

:-)
Avatar billede pallotto Nybegynder
18. april 2006 - 18:01 #2
horsmark, det var lige hvad jeg skulle bruge.
Smid et svar og du for dine point med det samme :P
Avatar billede horsmark Nybegynder
18. april 2006 - 18:13 #3
nissepervilhafler :-)
Avatar billede webstuff Nybegynder
18. april 2006 - 18:59 #4
eller:
<a href="http://www.sitemark.net" onClick="return confirm('Vil du virkelig væk fra denne side');">Gå din vej</a>
Avatar billede horsmark Nybegynder
18. april 2006 - 19:56 #5
nårh ja webstuff *g*