Avatar billede baitianlong Nybegynder
18. april 2006 - 00:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er du god til html, javascript, java, jsp?

Hvis du er god til at gennemskue andres html kode og javascripts (virkelig god) og kan programmere og forstaa J2EE er der mulighed for at faa et super job i Hoersholm. Der er en del rejseaktivitet forbundet med jobbet.

Det er mit tidligere job, der skal udfyldes og jobbet bestaar i at yde support til en foerende web integrations teknologi, undervise kunder i anvendelse af softwaren og raadgive vedr. implementation.

Jeg rejste selv til Holland, Tyskland, England, Singapore m.v. i det aar jeg havde dette job. Nu bor jeg i Malaysia, saa mulighederne er meget store indenfor dette firma.

Du skal helst vaere skarp til html, javascripts og have erfaring med jsp og java. Gerne lidt erfaring med .net ogsaa, og allerbedst erfaring med portaler som BEA Weblogic eller Websphere.

Du kan f.eks vaere datamatiker som baggrund, men en af de bedste!
Avatar billede basicq Nybegynder
18. april 2006 - 08:18 #1
Hvad er det for et firma?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. april 2006 - 05:44 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
19. april 2006 - 05:45 #3
Avatar billede baitianlong Nybegynder
19. april 2006 - 10:15 #4
jeps, det er det :)
Avatar billede retry Nybegynder
25. april 2006 - 21:11 #5
Og, hø-hø, for Googles link giver IE giver en javascript-fejl i linie 45: Expected '/'
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. maj 2006 - 16:04 #6
Jeg ved ikke om nogen har foelt sig fristet af denne totalt fede job-mulighed, men jeg lukker her igen :)