Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:26 Der er 32 kommentarer

problemer med at komme på internettet

Hej
Jeg har en windows 2000 maskine kørende, men nu vil den ikke går på nettet.
Har tjekket tidligere spørgsmål og den minder om:
http://www.eksperten.dk/spm/466990

Log fil ser sådan ud:
Håber i kan hjælpe.
Tak
Bo

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avsynmgr.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\hidserv.exe
C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINNT\System32\snmp.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\system32\ZONELABS\vsmon.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\CloneCD\CloneCDTray.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINNT\system32\CTHELPER.EXE
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Programmer\FreeMem Professional\FMEMPRO.EXE
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsStat.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Vshwin32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avconsol.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\On Demand Scanner\Scan32\scan32.exe
C:\Documents and Settings\Bo1\Skrivebord\hijackthis\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O1 - Hosts: 216.65.3.76 auto.search.msn.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINNT\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [zkhcmgp.scr] C:\WINNT\system32\zkhcmgp.scr
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINNT\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AceGain LiveUpdate] C:\Programmer\AceGain\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [FreeMem Pro] "C:\Programmer\FreeMem Professional\FMEMPRO.EXE" Startup
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {525A15D0-4938-11D4-94C7-0050DA20189B} (SnoopyCtrl Class) - http://www.ea.com/downloads/games/common/snoopy/iesnoopy.cab
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} (RdxIE Class) - http://207.188.7.150/0854a44c1596d8fa7718/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {5F49A4F0-8208-4715-9F14-EA17689E58F5} (MathObj Class) - https://skinfakse.certifikat.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSPInstall.exe
O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://launch.gamespyarcade.com/software/launch/alaunch.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
O23 - Service: AVSync Manager (AvSynMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avsynmgr.exe
O23 - Service: Logical Disk Manager Administrative Service (dmadmin) - VERITAS Software Corp. - C:\WINNT\System32\dmadmin.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: McShield - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs Inc. - C:\WINNT\system32\ZONELABS\vsmon.exe
O23 - Service: ZESOFT - Unknown owner - C:\WINNT\zeta.exe (file missing)
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 22:29 #1
jeg kigger lige
Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:31 #2
ok
Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:36 #3
Når jeg prøver at åbne ie, får jeg en besked om at det er anulleret pga begrænsninger på computeren og at jeg ska kontakte systemadministratoren....
Jeg kan heller ikke sætte en startside mere.
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 22:39 #4
**********************
O23 - Service: ZESOFT - Unknown owner - C:\WINNT\zeta.exe (file missing)

tryk  ctrl+alt+delete og vælg task manager. så trykker du på prodcess fanebladet og finder  filen "filnavn.exe" denne markere du og trykker på afslut prodcess nederst til højre og svar ja til den dialog boks der kommer.  Herefter kan du finde filen via START > SØG >  FILER OG MAPPER, når filen er fundet markere du den og sletter den. Ved tilfælde af at filen ikke kan lukkes ned i task manager skal der startes op i fejlsikret tilstand. Dette  gør du ved at genstarte din pc og lige før pc’en starter op med det sorte XP logo  skærmbillede trykkes der gentagende gange på F8 tasten for at få menuen frem.

***********************

resten sletter du i hijackthis.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O1 - Hosts: 216.65.3.76 auto.search.msn.com

O4 - HKLM\..\Run: [zkhcmgp.scr] C:\WINNT\system32\zkhcmgp.scr

*************************

Du kan prøve følgende 3 ting

1. X-Cleaner Micro Edition http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe (gratis)
Vælg kør når dialogboksen kommer frem, så scanner programmet din pc’er igennem for spyware.

2. Spybot (husk at opdatere programmet før brug)(gratis)
http://fileforum.betanews.com/sendfile/1043809773/1/spybotsd14.exe
Programmet skal installeres på din pc og tager meget spyware.

3. panda online scan http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm (gratis)
Efter endt scan er der måske nogle ting den ikke har kunnet slette, du får her mulighed  for at gemme en log fil der indeholder hvilke ting programmet har slettet og ikke kunne  slette.

Denne fil gemmer du på skrivebordet og så har du mulighed for at kigge på listen og slette de filer manuelt via ”stifinder” eller ”søg filer og mapper” som programmet ikke kunne fjerne.

Ved tilfælde af at der er en fil som pc’en bruger kan du åbne TASK MANAGER. tryk  ctrl+alt+delete og vælg task manager. så trykker du på prodcess fanebladet og finder  filen "filnavn.exe" denne markere du og trykker på afslut prodcess nederst til højre og svar ja til den dialog boks der kommer.  Herefter kan du finde filen via START > SØG >  FILER OG MAPPER, når filen er fundet markere du den og sletter den. Ved tilfælde af at filen ikke kan lukkes ned i task manager skal der startes op i fejlsikret tilstand. Dette  gør du ved at genstarte din pc og lige før pc’en starter op med det sorte XP logo  skærmbillede trykkes der gentagende gange på F8 tasten for at få menuen frem.

**************

når du er færdig kan du lægge en ny hijackthis log men jeg tvivler på at der er noget snavs tilbage i den.
Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:41 #5
fornemt jeg prøver
Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:44 #6
"filnavn.exe" findes ikke på pc'en
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 22:44 #7
du skal erstarte filnavn.exe med zeta.exe
Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:46 #8
seta.exe er der heller ikke..?
Avatar billede elborro Nybegynder
17. april 2006 - 22:47 #9
zeta.exe altså
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 23:06 #10
hvis du ikke kan finde zeta.exe går du blot videre med at slætte

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://216.65.3.68/search/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O1 - Hosts: 216.65.3.76 auto.search.msn.com

O4 - HKLM\..\Run: [zkhcmgp.scr] C:\WINNT\system32\zkhcmgp.scr

og

O23 - Service: ZESOFT - Unknown owner - C:\WINNT\zeta.exe (file missing)

i hijackthis
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 23:07 #11
tilføjelse
se lige bort fra R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks

det var en svipser
Avatar billede elborro Nybegynder
18. april 2006 - 08:12 #12
Nu har jeg slettet de nævnte filer, men det virker sku ikke rigtig. samme fejl kan ikke åbne ie og kan ikke sætte startside.
Bo

se ny logfil

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avsynmgr.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\hidserv.exe
C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINNT\System32\snmp.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\system32\ZONELABS\vsmon.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsStat.exe
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Vshwin32.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\CloneCD\CloneCDTray.exe
C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINNT\system32\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avconsol.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Programmer\FreeMem Professional\FMEMPRO.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
C:\Documents and Settings\Bo1\Skrivebord\hijackthis\hijackthis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINNT\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINNT\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AceGain LiveUpdate] C:\Programmer\AceGain\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [FreeMem Pro] "C:\Programmer\FreeMem Professional\FMEMPRO.EXE" Startup
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {525A15D0-4938-11D4-94C7-0050DA20189B} (SnoopyCtrl Class) - http://www.ea.com/downloads/games/common/snoopy/iesnoopy.cab
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {56336BCB-3D8A-11D6-A00B-0050DA18DE71} (RdxIE Class) - http://207.188.7.150/0854a44c1596d8fa7718/netzip/RdxIE601.cab
O16 - DPF: {5F49A4F0-8208-4715-9F14-EA17689E58F5} (MathObj Class) - https://skinfakse.certifikat.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSPInstall.exe
O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://launch.gamespyarcade.com/software/launch/alaunch.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/netbank/activex/DanskeSikker.cab
O23 - Service: AVSync Manager (AvSynMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avsynmgr.exe
O23 - Service: Logical Disk Manager Administrative Service (dmadmin) - VERITAS Software Corp. - C:\WINNT\System32\dmadmin.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: McShield - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs Inc. - C:\WINNT\system32\ZONELABS\vsmon.exe
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 08:47 #13
din log er ren nu.

prøv lige denne artikkel her http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede elborro Nybegynder
18. april 2006 - 09:22 #14
Jamen det er jo fint at min log er ren, men jeg kan stadig ikke bruge internet explore og kan ikke tilføje startside!
Så hvad kan jeg gøre ved det, installere anden browser/genindstallere IE6?

Bo
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 09:25 #15
prøv lige denne artikkel her http://www.eksperten.dk/artikler/954 først

hvis det heller ikke vil så kan vi godt prøve at geninstallere IE

Du skal også lige prøve at  start > kør > cmd og tryk enter - skriv ping www.eb.dk og tryk enter - hvad resultat får du.
Avatar billede elborro Nybegynder
18. april 2006 - 09:38 #16
Jeg er lidt i tvivl om hvilken en jeg skal hente. Jeg bruger ad-aware på denne pc, men er dr. web bedre?
Bo
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 09:40 #17
dr. web er udmærket. du skal blot følge artikklen og bruge begge programmer som denforeslåer
Avatar billede elborro Nybegynder
18. april 2006 - 09:50 #18
Det prøver jeg når jeg kommer hjem fra arb.
Tak indtil videre. Vender tilbage senere med resultat og points..
Avatar billede levithan Nybegynder
18. april 2006 - 09:53 #19
vi hjælper dig indtil det er løst.
Avatar billede elborro Nybegynder
18. april 2006 - 20:42 #20
her er så resultaterne af de 2 skanninger. Jeg har stadig problemer med at åbne websider, så der er noget galt.

Bo

drweb:

Dr.Web(R) Scanner for Windows v4.33.2 (4.33.2.03283)
Copyright (c) Igor Daniloff, 1992-2006
Log generated on: 2006-04-18, 19:13:48 [KASPER][kasper]
Command-line: "C:\Programmer\DrWeb\drweb32w.exe"

Engine version: 4.33 (4.33.2.02271)
Engine API version: 2.01
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwtoday.vdb - 30 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43331.vdb - 2736 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43330.vdb - 2080 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43329.vdb - 2491 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43328.vdb - 743 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43327.vdb - 958 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43326.vdb - 793 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43325.vdb - 713 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43324.vdb - 655 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43323.vdb - 655 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43322.vdb - 778 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43321.vdb - 846 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43320.vdb - 808 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43319.vdb - 764 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43318.vdb - 838 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43317.vdb - 363 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43316.vdb - 730 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43315.vdb - 627 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43314.vdb - 824 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43313.vdb - 842 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43312.vdb - 830 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43311.vdb - 862 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43310.vdb - 853 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43309.vdb - 733 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43308.vdb - 708 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43307.vdb - 839 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43306.vdb - 930 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43305.vdb - 759 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43304.vdb - 721 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43303.vdb - 638 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43302.vdb - 806 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43301.vdb - 503 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43300.vdb - 24 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwebase.vdb - 78674 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwrtoday.vdb - 615 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwrisky.vdb - 1271 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwntoday.vdb - 132 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwn43302.vdb - 850 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwn43301.vdb - 773 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwnasty.vdb - 4886 virus records
Total virus records: 115681
Key file: C:\Programmer\DrWeb\drweb32.key
License key number: 1400337368
Registered to: Doctor Web trial user: bo valeur
License key activates: 2006-04-18
License key expires: 2006-05-08
Engine version: 4.33 (4.33.2.02271)
Engine API version: 2.01
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwtoday.vdb - 329 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43331.vdb - 2736 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43330.vdb - 2080 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43329.vdb - 2491 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43328.vdb - 743 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43327.vdb - 958 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43326.vdb - 793 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43325.vdb - 713 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43324.vdb - 655 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43323.vdb - 655 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43322.vdb - 778 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43321.vdb - 846 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43320.vdb - 808 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43319.vdb - 764 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43318.vdb - 838 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43317.vdb - 363 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43316.vdb - 730 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43315.vdb - 627 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43314.vdb - 824 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43313.vdb - 842 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43312.vdb - 830 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43311.vdb - 862 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43310.vdb - 853 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43309.vdb - 733 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43308.vdb - 708 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43307.vdb - 839 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43306.vdb - 930 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43305.vdb - 759 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43304.vdb - 721 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43303.vdb - 638 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43302.vdb - 806 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43301.vdb - 503 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drw43300.vdb - 24 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwebase.vdb - 78674 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwrtoday.vdb - 625 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwrisky.vdb - 1271 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwntoday.vdb - 160 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwn43302.vdb - 850 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\dwn43301.vdb - 773 virus records
[Virus base] C:\Programmer\DrWeb\drwnasty.vdb - 4886 virus records
Total virus records: 116018

[Scan path] C:\
C:\WINNT\system32\PE79C4~1.DAT - read error
C:\WINNT\system32\PED897~1.DAT - read error
C:\WINNT\system32\config\software.LOG - read error
C:\WINNT\system32\config\default.LOG - read error
C:\WINNT\system32\config\SECURITY - read error
C:\WINNT\system32\config\SECURITY.LOG - read error
C:\WINNT\system32\config\SYSTEM.ALT - read error
C:\WINNT\system32\config\SAM - read error
C:\WINNT\system32\config\SAM.LOG - read error
C:\WINNT\system32\config\SYSTEM - read error
C:\WINNT\system32\config\SOFTWARE - read error
C:\WINNT\system32\config\DEFAULT - read error
C:\WINNT\Temp\ZLT06836.TMP - read error
C:\WINNT\Downloaded Program Files\gsda.dll is adware program Adware.GameSpy - renamed
C:\WINNT\SoftwareDistribution\EventCache\{17802~1.BIN - read error
C:\Documents and Settings\Bo1\NTUSER.DAT - read error
C:\Documents and Settings\Bo1\NTUSER~1.LOG - read error
C:\Documents and Settings\Bo1\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Windows\USRCLASS.DAT - read error
C:\Documents and Settings\Bo1\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Windows\USRCLA~1.LOG - read error
C:\Programmer\WAV to MP3 Encoder\DEFNTB.exe is adware program Adware.NavHelper - renamed
C:\Programmer\MP3 to WAV Decoder\DEFNTB.exe is adware program Adware.NavHelper - renamed

Scan statistics

Objects scanned: 115623
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 3
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 0
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 3
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 246 Kb/s
Scan time: 01:19:32

Scan statistics

Objects scanned: 0
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 0
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 0
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 0 Kb/s
Scan time: 00:00:00

[Scan path] C:\WINNT\System32\smss.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\csrss.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\winlogon.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\services.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\lsass.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\svchost.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
[Scan path] C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avsynmgr.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\hidserv.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\nvsvc32.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\regsvc.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\MSTask.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\tcpsvcs.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\snmp.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\stisvc.exe
[Scan path] C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\VsStat.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\ZONELABS\vsmon.exe
[Scan path] C:\Programmer\Network Associates\VirusScan\Avconsol.exe
[Scan path] C:\WINNT\Explorer.EXE
[Scan path] C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
[Scan path] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
[Scan path] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
[Scan path] C:\Programmer\CloneCD\CloneCDTray.exe
[Scan path] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
[Scan path] C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\CTHELPER.EXE
[Scan path] C:\Programmer\DrWeb\DRWEBSCD.EXE
[Scan path] C:\PROGRA~1\DrWeb\spidernt.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\internat.exe
[Scan path] C:\Programmer\FreeMem Professional\FMEMPRO.EXE
[Scan path] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
[Scan path] C:\Programmer\DrWeb\drweb32w.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\notepad.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\mobsync.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\RUNDLL32.EXE
[Scan path] C:\WINNT\system32\nwiz.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\NeroCheck.exe
[Scan path] C:\Programmer\CloneCD\ElbyCheck.exe
[Scan path] C:\WINNT\UpdReg.EXE
[Scan path] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
[Scan path] C:\Programmer\DrWeb\spiderml.exe
[Scan path] C:\Programmer\Internet Explorer\Connection Wizard\icwconn1.exe
[Scan path] C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Microsoft Office.lnk
[Scan path] C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Adobe Gamma Loader.exe.lnk
[Scan path] C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Adobe Gamma Loader.lnk
[Scan path] C:\WINNT\system32\mmsys.cpl
[Scan path] C:\WINNT\system32\icmui.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\rshx32.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\docprop.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\ntshrui.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\plustab.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\deskadp.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\deskmon.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\dssec.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\shscrap.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\diskcopy.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\ntlanui2.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\printui.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\dskquoui.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\syncui.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\hticons.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\fontext.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\deskperf.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\wshext.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\cryptext.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\NETSHELL.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\mstask.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\shell32.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\browseui.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\shdocvw.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\sendmail.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\occache.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\webcheck.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\thumbvw.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\appwiz.cpl
[Scan path] C:\WINNT\system32\dsfolder.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\dsquery.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\dsuiext.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\mydocs.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\cscui.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\mmcshext.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\cabview.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\nvshell.dll
[Scan path] C:\Programmer\Outlook Express\wabfind.dll
[Scan path] C:\PROGRA~1\WINZIP\WZSHLSTB.DLL
[Scan path] C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office\OLKFSTUB.DLL
[Scan path] C:\WINNT\System32\cdfview.dll
[Scan path] C:\Programmer\Real\RealOne Player\rpshellext.dll
[Scan path] C:\Programmer\CloneCD\ElbyVCDShell.dll
[Scan path] C:\WINNT\system\GSplitExt.dll
[Scan path] C:\Programmer\Fælles filer\System\OLE DB\oledb32.dll
[Scan path] C:\Programmer\WinRAR\rarext.dll
[Scan path] C:\Programmer\DrWeb\drwsxtn.dll
[Scan path] C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\stobject.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\crypt32.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\cryptnet.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\cscdll.dll
[Scan path] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\sclgntfy.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\WlNotify.dll
[Scan path] C:\WINNT\system32\wzcdlg.dll
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ACPI.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\afd.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\ALCXWDM.SYS
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\asyncmac.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\atapi.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\athsgt.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\atmarpc.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\audstub.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\CCDECODE.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\cdrom.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\cisvc.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\clipsrv.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\ctac32k.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\ctaud2k.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\ctljystk.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\ctprxy2k.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\ctsfm2k.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\disk.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\dmadmin.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\dmboot.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\dmio.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\dmload.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\DMusic.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\drwebnet.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\el90xbc5.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\Drivers\ElbyCDFL.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\Drivers\ElbyCDIO.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\ElbyVCD.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\emupia2k.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\faxsvc.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\fdc.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\flpydisk.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\fltmgr.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ftdisk.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\gameenum.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\msgpc.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\ha10kx2k.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\hamachi.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\hidusb.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\i8042prt.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ipfltdrv.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ipinip.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ipnat.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ipsec.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\irenum.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\isapnp.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\kbdclass.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\kbdhid.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\kmixer.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\L8042pr2.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\lhidflt2.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\lhidusb.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\limsgt.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\lkbdflt2.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\lmouflt2.sys
[Scan path] C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
[Scan path] C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\mnmsrvc.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\MODEMCSA.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\mouclass.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\mouhid.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\MPE.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\mrxsmb.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\msdtc.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\msiexec.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\MSKSSRV.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\MSPCLOCK.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\MSPQM.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\MSTEE.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\NABTSFEC.sys
[Scan path] C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\NaiFiltr.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\NaiFsRec.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\NetMotCM.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\NdisIP.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ndistapi.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ndisuio.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ndiswan.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\netbios.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\netbt.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\netdde.exe
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\netdtect.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\NMnt.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\nv4_mini.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\nwlnkflt.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\nwlnkipx.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\nwlnknb.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\nwlnkspx.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\ctoss2k.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\parallel.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\parport.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\pci.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\pciide.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\DRIVERS\P0620Vid.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\PfModNT.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\raspptp.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\prodrv06.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\prohlp02.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\prosync1.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\ptilink.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\rasacd.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\rasl2tp.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\raspti.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\RCA.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\rdbss.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\redbook.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\Drivers\RootMdm.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\locator.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\rsvp.exe
[Scan path] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASDIFSV.SYS
[Scan path] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASENUM.SYS
[Scan path] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASKUTIL.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\SCardSvr.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\ScFBPNT.SYS
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\SECDRV.SYS
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\serenum.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\serial.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\sfdrv01.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\sfhlp01.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\sfhlp02.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\sfsync02.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\sfvfs02.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\SLIP.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\snmptrap.exe
[Scan path] C:\PROGRA~1\DrWeb\spider.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\srv.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\StreamIP.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\swenum.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\swmidi.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\sysaudio.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\smlogsvc.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\tcpip.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\tlntsvr.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\TPkd.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\uhcd.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\update.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\ups.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\usbhub.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\usbscan.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\USBSTOR.SYS
[Scan path] C:\WINNT\System32\UtilMan.exe
[Scan path] C:\WINNT\System32\drivers\vga.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\viaagp1.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\Drivers\viausb.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\viaide.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\Drivers\VIAPFD.SYS
[Scan path] C:\WINNT\System32\vsdatant.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\wanarp.sys
[Scan path] C:\WINNT\system32\drivers\wdmaud.sys
[Scan path] C:\WINNT\System32\DRIVERS\WSTCODEC.SYS

Scan statistics

Objects scanned: 257
Infected objects found: 0
Objects with modifications found: 0
Suspicious objects found: 0
Adware programs found: 0
Dialer programs found: 0
Joke programs found: 0
Riskware programs found: 0
Hacktool programs found: 0
Objects cured: 0
Objects deleted: 0
Objects renamed: 0
Objects moved: 0
Objects ignored: 0
Scan speed: 2067 Kb/s
Scan time: 00:00:15

og sas:

SUPERAntiSpyware Scan Log
Generated 04/18/2006 at 05:24 PM

Core Rules Database Version : 0
Trace Rules Database Version: 0

Memory threats detected  : 0
Registry threats detected : 0
File threats detected    : 47

Adware.Tracking Cookie
    C:\Documents and Settings\Bo1\Lokale indstillinger\Temp\Cookies\kasper@adfair[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@adinterax[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@optimost[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@burstnet[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@dist.belnk[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@atwola[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@saletrack.co[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wjlowjcjgap.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wfk4okdpghq.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wjkyqhc5igo.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@banner.commissionpartner[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wjlokjajilo.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wjmysgd5cep.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wfkyaocjwfp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wjliqidjidp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wjk4ckdpwhp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@e-2dj6wfkykldzifp.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@admarketplace[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\bo1@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@dist.belnk[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@qnsr[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wflouodjogo.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@www.dgm2[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wjnysiazabp.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@msnportal.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wfkosnczecp.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wjkooldjahp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wfloumajadq.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wjliomcjebp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@ientry[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@ad1.emediate[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wjk4clazwhp.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wflisldzkco.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wfkyekdzibo.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wfloondpehp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@track.adform[3].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wjmiukazakp.stats.esomniture[1].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wjmywlczcbo.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@dist.belnk[3].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@e-2dj6wfkigldzkbp.stats.esomniture[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@adfair[2].txt
    C:\Documents and Settings\Bo1\Cookies\kasper@ad.yieldmanager[1].txt

Adware.WhenU
    C:\Programmer\WAV to MP3 Encoder\VVSN_MTHR0504Inst.exe
    C:\Programmer\MP3 to WAV Decoder\VVSN_MTHR0504Inst.exe

Adware.eZula
    C:\Programmer\WAV to MP3 Encoder\mm332.exe

Adware.eXact Advertising
    C:\Programmer\MP3 to WAV Decoder\installer_M3_2.exe
Avatar billede elborro Nybegynder
19. april 2006 - 15:26 #21
Når jeg starter maskinen kommer der en besked om at winnt\system32\mshtml.dll ikke er et gyldigt windows billede. Kontroller med windows startdisketten.

når jeg så efterfølgende vil forsøge at åbne en webside i IE, skal jeg vise hvilket program jeg vil åbne siden med og så sker der ikke mere.

Nogle forslag?
Bo
Avatar billede elborro Nybegynder
19. april 2006 - 15:28 #22
lige en tilføjelse...
Jeg kan godt uploade min webside og hente antispyware updateringer, bare jeg ikke skal åbne IE.
Avatar billede elborro Nybegynder
21. april 2006 - 09:03 #23
Er du der levithan og har du nogen bud på hvordan jeg løser mit IE problem???
Bo
Avatar billede levithan Nybegynder
21. april 2006 - 09:42 #24
prøv at geninstallere internet explorere hent instalations filen og kør den, så skulle du gerne få mulighenden for en repair

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6
Avatar billede elborro Nybegynder
21. april 2006 - 10:19 #25
Tak det prøver jeg.
Jeg bliver dog nødt til at hente filen ned på en anden pc og så kopier den over, da jeg jo ikke kan åbne nogen websider med min nuværende IE. Men det går vel, ellers kan jeg vel hente en hel IE 6.1 installationsfil, og så geninstallere, hvis det ellers er muligt at hente en hel IE6.1.
bo
Avatar billede levithan Nybegynder
21. april 2006 - 10:44 #26
Avatar billede elborro Nybegynder
21. april 2006 - 11:06 #27
mon ikke det er en god ide at hente den hele, så den overskriver det gamle?
Bo
Avatar billede levithan Nybegynder
22. april 2006 - 07:59 #28
Det er op til dig hvis man henter instalations filenen fra MS henter den det samme
Avatar billede elborro Nybegynder
25. april 2006 - 10:03 #29
Så har jeg geninstalleret ie6, men kan stadig ikke åbne IE. Jeg har nu installeret Firefox som virker fint. Jeg ved ikke hvad der er galt med IE, men er der et check værktøj, som kan finde den slags fejl?
Jeg kunne så men godt leve med Firefox, men andre programmer som på en eller anden måde bruger IE, virker heller ikke mere.
Bo
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 10:05 #30
Hent de her to programmer:
http://cexx.org/lspfix.zip
http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe

Kør først LSPfix, sæt flueben i I know what I am doing, klik på finish, genstart, Check om internettet virker.
Gør det ikke det, så prøv Winsockfix, klik først på Reg-backup, og gem en kopi af din regdatabase, når det er slut klik på Fix, når den er færdig genstart og så skulle du gerne kunne komme på nettet igen hvis det virker.
Avatar billede elborro Nybegynder
25. april 2006 - 10:10 #31
Takker endnu en gang. Tjekker og vender tilbage.
Bo
Avatar billede elborro Nybegynder
26. april 2006 - 20:43 #32
så har jeg forsøgt med begge programmer uden held. Når jeg åbner IE kommer "siden kan ikke vises" og nede i bjælken står der "der opstod en ugyldig system???"

Men firefox virker fint.

Det virker håbløst...
Bo