Avatar billede cator Nybegynder
17. april 2006 - 12:03 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fjern sikkerhedsopdatering fra IE

Hej Alle.
Når jeg kommer ind på en side med FLASH objekt kommer der en ramme omkring objektet når jeg fører musen henover dette - og et lille skilt dukker op ved cursoren med sætningen "Klik for at aktivere og bruge dette objekt".
Jeg har læst at jeg blot skal fjerne opdateringen KB9142945 til Internet Explorer. Problemet er at jeg har købt en ny PC hvor SP2 og opdateringen KB912945 var lagt ind. Ingen tilføjelser er derfor at finde i Tilføj Fjern Programmer.
Når jeg søger efter KB912945 kan jeg se at der findes en fil ved navn KB912945.cat i kataloget C:\Windows\System32\CatRoot\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}. Jeg har uden held prøvet at neutralisere filen ved at omdøbe den.
Hvad gør jeg nu - har nogen en ide??
Avatar billede never_mind Nybegynder
17. april 2006 - 12:05 #1
skift dine sikkerheds ændringer for IE, således at de må afvikles
Avatar billede cator Nybegynder
17. april 2006 - 12:10 #2
I Indstillinger for Sikkerhed er alle flueben sat til Aktiber (for at fortsætte uden at blive spurgt)men desværre uden held
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. april 2006 - 12:16 #3
Du kan fjerne opdateringen: KB912945

Gøres via Tilføj/fjern programmer. Du skal sætte hak i Vis opdateringer for at se den. Og hvis du vil være sikker på du ikke får den igen, kan du skjule den på Windows update.
Avatar billede cator Nybegynder
17. april 2006 - 12:25 #4
Tak - det virker. Havde ikke set at der var en fluebensbox i Vis opdatering.
Smid et svar så du kan få point..
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. april 2006 - 12:27 #5
Det var så lidt.
Avatar billede jokkejensen Novice
17. april 2006 - 13:08 #6
udviklingsmæssigt kan man inkludere sit flash object gennem en javascript - så er skal det ikke aktiveres:

Stjæl og lær fra :

http://www.nike.com/nikewomen/index.jsp?skipflashdetection=true&null

Mvh
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 19:15 #7
hva nu hvis den opdatering ikke er på mit system, er der så andre gode ideer.!!

På Forhånd Tak..
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 19:17 #8
hvorfor spørg du her ? har du da samme problem som spørger ?
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 19:30 #9
det er fuldstændig rigtigt.. jeg har nøjagtig samme problem, men ikke den opdatering.

Jeg har indtil videre gået så vidt til at installere firefox, men ville meget gerne hvis nogen havde en god ide.
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 19:35 #10
så opret selv et spørgsmål ?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. maj 2006 - 19:40 #11
snappere, for andre har det virker at fjerne "KB912812" (kan dog ikke se problemet, det er jo ikke for sjovt der kommer en sikkerhedsopdatering, men derimod for at beskytte folk).

never_mind, det viser endnu gang din point liderlighed...
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 19:48 #12
hmortensen det er spam, det er ikke i opretters interesse at alle mulige stiller andre spørgsmål i dette spørgsmål.

(ironi on) Lad og lukke alle gruppe og oprette ET spørgsmål som alle så kan spørge og svare på /i, det er nemlig logisk nok... (ironi off)

dette har INTET med point liderlighed at gøre, og din holdning viser at du har et ligeså stort problem som du mener jeg har.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. maj 2006 - 19:52 #13
"din holdning viser at du har et ligeså stort problem som du mener jeg har."
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med denne bemærkning.
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. maj 2006 - 19:55 #14
undrer mig faktisk ikke, men din holdning om at det er ok at oprette spørgsmål i andres spørgsmål, viser du ikke helt har forstået ideen med de forskellige grupper.

men kig på reglerne punkt 2.1.8

spamme, flame eller skrive indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål.

kan ikke se hvilken relevans det har for dette spørgsmål at en anden bruger også har et problem med hans computer
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. maj 2006 - 19:59 #15
At en anden bruger har samme problem, har vel 100% relevans, og vi er her vel for at hjælpe hinanden.

(Tak for din pæne og intelligente karma bemærkning.)
Avatar billede Lasse Praktikant
15. maj 2006 - 20:33 #16
Bare glem det, jeg opretter mit eget spørgsmål.