Avatar billede elbamsen Nybegynder
16. april 2006 - 10:03 Der er 5 kommentarer

Hvordan får man lavet en vpn forb fra win xp indbyggede vpn forb.

Hej jeg vil gerne have en vpn forb op mellem en lokation og min arb. På arb. står en zywall 5 og jeg regnede med at man kan bruge den indbyggede vpn der ligger i xp
Avatar billede kenp Novice
16. april 2006 - 10:59 #1
Det kan man da også godt... men det kræver jo at den er sat op i den modsatte ende til at accepter det.
Avatar billede elbamsen Nybegynder
16. april 2006 - 16:27 #2
Jeg kan ændre det hele og har også prøvet at få det til at spille men uden held. Er der nogen der kan vildlede mig lidt!!
Avatar billede kenp Novice
17. april 2006 - 08:59 #3
jeg har ikke prøvet at opsætte zywall5 desværre...

Men du kan jo få din hjemmecomputer til at alve en VPN ved at lave en ny forbindelse under netværk.
Avatar billede elbamsen Nybegynder
17. april 2006 - 23:17 #4
har prøvet men den kommer med en fejl 800
Avatar billede kenp Novice
18. april 2006 - 08:14 #5
fejl 800 er jo at din computer slet ikke finder den anden ende...