Avatar billede hubble9999 Nybegynder
15. april 2006 - 21:11 Der er 4 kommentarer

Åbn i nyt vindue - skifter til uønsket søgeside

Min IE opfører sig mærkelig. Når der anvendes "åbn i nyt vindue", åbnes der et nyt vindue med en søgemaskine, som jeg ikke har bedt om. Samme sker hvis jeg anvender et link på en webside. Har søgt på kryds og tværs efter snavs, men kan ikke identificere noget - pls help !

HijackThis indsat nedenfor - kan i eksperten se noget mistænkeligt eller mangler i reg.basen ?

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 21:05:47, on 15-04-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\backweb\7791805\Program\SERVIC~1.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMB32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FCH32.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FAMEH32.EXE
C:\WINDOWS\ehome\mcrdsvc.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsrw.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\apps\ABoard\ABoard.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE
C:\apps\ABoard\AOSD.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\ispnews.exe
C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\AutoDetector\monitor.exe
C:\APPS\SMP\SmpSys.exe
C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\ANTI-S~1\fsaw.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Program\fspex.exe
C:\Program Files\12ghosts\12wash.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\fsguidll.exe
D:\GL C-Drev\AMITECH (F)\Programmer\Tilbehør\HiJackThis\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = file://C:\APPS\IE\offline\dan.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Packard Bell
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\DIVTOOLS\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Program Files\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ACTIVBOARD] c:\apps\ABoard\ABoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus C64 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE /P23 "EPSON Stylus C64 Series" /O6 "USB001" /M "Stylus C64"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Startup Wizard] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\FSSW.EXE" /reboot
O4 - HKLM\..\Run: [News Service] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\ispnews.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Ulead AutoDetector v2] C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\AutoDetector\monitor.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SmpcSys] C:\APPS\SMP\SmpSys.exe
O4 - Startup: 12Ghosts Wash.lnk = C:\Program Files\12ghosts\12wash.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: TDC Kabel TV Sikkerhedspakke.lnk = C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Program\fspex.exe
O8 - Extra context menu item: &Bloker dette pop up-vindue - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\blockpopups.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Internet Explorer-beskyttelse (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Internet Explorer-beskyttelse... (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=file://C:\APPS\IE\offline\dan.htm
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc3.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede levithan Nybegynder
15. april 2006 - 21:19 #1
Din hijackthis er forældet. hent den nyeste version 1.99.1 http://www.majorgeeks.com/download3155.html

Du kan prøve følgende 3 ting først

1. X-Cleaner Micro Edition http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe (gratis)
Vælg kør når dialogboksen kommer frem, så scanner programmet din pc’er igennem.

2. Spybot (husk at opdatere programmet før brug)(gratis)
http://fileforum.betanews.com/sendfile/1043809773/1/spybotsd14.exe
Programmet skal installeres på din pc.

3. panda online scan http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm (gratis)
Efter endt scan er der måske nogle ting den ikke har kunnet slette, du får her mulighed  for at gemme en log fil der indeholder hvilke ting programmet har slettet og ikke kunne  slette.

Denne fil gemmer du på skrivebordet og så har du mulighed for at kigge på listen og slette de filer manuelt via ”stifinder” eller ”søg filer og mapper” som programmet ikke kunne fjerne.

Ved tilfælde af at der er en fil som pc’en bruger kan du åbne TASK MANAGER. tryk  ctrl+alt+delete og vælg task manager. så trykker du på prodcess fanebladet og finder  filen "filnavn.exe" denne markere du og trykker på afslut prodcess nederst til højre og svar ja til den dialog boks der kommer.  Herefter kan du finde filen via START > SØG >  FILER OG MAPPER, når filen er fundet markere du den og sletter den. Ved tilfælde af at filen ikke kan lukkes ned i task manager skal der startes op i fejlsikret tilstand. Dette  gør du ved at genstarte din pc og lige før pc’en starter op med det sorte XP logo  skærmbillede trykkes der gentagende gange på F8 tasten for at få menuen frem.
Avatar billede hubble9999 Nybegynder
17. april 2006 - 12:30 #2
Tak for tippene - Spybot var kørt flere gange, men fandt ingen ting.
De øvrige tips hjalp, tror jeg er sluppet af med snavset.
Avatar billede levithan Nybegynder
17. april 2006 - 12:31 #3
læg en log for en sikkerhedsskyld
Avatar billede hubble9999 Nybegynder
17. april 2006 - 14:36 #4
oki - here we go

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:35:15, on 17-04-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\backweb\7791805\Program\SERVIC~1.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMB32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FCH32.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\WINDOWS\ehome\mcrdsvc.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FAMEH32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsrw.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\apps\ABoard\ABoard.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\apps\ABoard\AOSD.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\ispnews.exe
C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\AutoDetector\monitor.exe
C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\ANTI-S~1\fsaw.exe
C:\APPS\SMP\SmpSys.exe
C:\Program Files\12ghosts\12wash.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\fsguidll.exe
C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Program\fspex.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AcroRd32.exe
D:\Documents and Settings\AP\PC-tools\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = file://C:\APPS\IE\offline\dan.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Packard Bell
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\DIVTOOLS\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Program Files\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ACTIVBOARD] c:\apps\ABoard\ABoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus C64 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE /P23 "EPSON Stylus C64 Series" /O6 "USB001" /M "Stylus C64"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Startup Wizard] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\FSSW.EXE" /reboot
O4 - HKLM\..\Run: [News Service] "C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FSGUI\ispnews.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Ulead AutoDetector v2] C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\AutoDetector\monitor.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SmpcSys] C:\APPS\SMP\SmpSys.exe
O4 - Startup: 12Ghosts Wash.lnk = C:\Program Files\12ghosts\12wash.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: TDC Kabel TV Sikkerhedspakke.lnk = C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\Program\fspex.exe
O8 - Extra context menu item: &Bloker dette pop up-vindue - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\blockpopups.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Internet Explorer-beskyttelse - {300DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\ieshield.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Internet Explorer-beskyttelse... - {300DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Spyware\ieshield.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=file://C:\APPS\IE\offline\dan.htm
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O23 - Service: TDC Kabel TV Sikkerhedspakke (BackWeb Plug-in - 7791805) - BackWeb Technologies Inc.                          - C:\PROGRA~1\TDCKAB~1\backweb\7791805\Program\SERVIC~1.EXE
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe (file missing)
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corp. - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: fsbwsys - F-Secure Corp. - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\backweb\7791805\program\fsbwsys.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Program Files\TDC Kabel TV Sikkerhedspakke\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe (file missing)
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe